میزبانی اردبیل از مسابقه تیراندازی با کمان، 3 استان حضور دارند

به گزارش سفر به کیش، بهنام کمالی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهر ثمرین در 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

میزبانی اردبیل از مسابقه تیراندازی با کمان، 3 استان حضور دارند

وی ادامه داد: این مسابقه در رشته ریکرو، در دو بخش آقایان و بانوان و در مسافت 18 متر در سالن شهدای شهر ثمرین برگزار می شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان این مسابقه را فرصت خوبی برای کمانداران استان اردبیل دانست و شرح داد: مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار می شود.

کمالی شرح داد: برگزاری چنین مسابقاتی با شرکت استان های همسایه سبب ایجاد آمادگی هر چه بیشتر کمانداران برای حضور مؤثر در رقابت های کشوری می شود.

وی همچنین بیان نمود: با ایجاد شرایط بهتر و تأمین زیرساخت های لازم می توانیم سال آینده شاهد برگزاری مسابقات ملی در استان اردبیل باشیم.

بهنام کمالی در ادامه با اشاره به کسب تجارب عالی برای کمانداران اردبیل در مسابقات لیگ کشوری جام خلیج فارس ابراز امیدواری کرد در سال آینده با جذب بخش خصوصی حضور مؤثری در لیگ تیراندازی با کمان خواهیم داشت.

وی گفت: در رشته کامپوند اقدامات خوبی را انجام داده ایم و برای احیای این رشته در استان، برگزاری مسابقات آن و اعزام کمانداران کامپوندکار به مسابقات ملی و کشوری تلاش مضاعفی را انجام می دهیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان اردبیل از نامساعد بودن شرایط زیرساختی، امکانات و تجهیزات رشته ورزشی تیراندازی با کمان استان ابراز تأسف کرد و از خیرین ورزشی درخواست مساعدت برای هیأت تیروکمان استان اردبیل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1991

به "میزبانی اردبیل از مسابقه تیراندازی با کمان، 3 استان حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی اردبیل از مسابقه تیراندازی با کمان، 3 استان حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید