موزه سپاهان مجوز میراث فرهنگی گرفت

به گزارش سفر به کیش، مجوز رسمی موزه افتخارات سپاهان از سوی علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان، به محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، اعطا شد؛ همچنین حاضران در این مراسم پیراهن تیم سپاهان را امضا کردند.

موزه سپاهان مجوز میراث فرهنگی گرفت

محمد یاوری و امیرحسین شاهزیدی، از پیشکسوتان فوتبال سپاهان، در این آیین حضور داشتند و ضمن ابراز خاطرات گذشته از اقدام باشگاه سپاهان قدردانی کردند؛ بازدید از موزه افتخارات سپاهان بخش پایانی این مراسم بود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در این مراسم گفت: سپاهان یک تاریخ بلند در تاریخ اصفهان است و مردم شهر به زاینده رود و سپاهان دلخوشی دارند؛ مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تلاش کرده سپاهان به عنوان یک برند معتبر، بالندگی هویتی در عرصه ملی و بین المللی داشته باشد.

مدیرعامل سپاهان در همین زمینه و با اشاره به باشگاه های بزرگ دنیا ادامه داد: بسیاری از باشگاه های بزرگ و معتبر دنیا از جمله بارسلونا، آث میلان و اینتر میلان به عنوان الگویی در ساماندهی موزه سپاهان مدنظر قرار گرفت، سالن های متفاوتی ایجاد شده و سالن ها دیگری نیز در حال ساخت و طراحی است و یکی از سالن ها را به معرفی شرکت فولاد مبارکه اختصاص دادیم.

ساکت همچنین یادآور شد: موزه داری را به عنوان تاریخ یک مجموعه ارزیابی می کنیم و به عنوان اولین باشگاه ایرانی موزه ای در قواره نام بزرگ سپاهان فراهم کردیم، پیشکسوتان و ستاره های پرفروغی را به تصویر کشیدیم و غرفه ای به آن ها اختصاص دادیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2237

به "موزه سپاهان مجوز میراث فرهنگی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه سپاهان مجوز میراث فرهنگی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید