ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز

به گزارش سفر به کیش، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز اطلاع داد

ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ایلام، سرهنگ جمال موسوی گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان، طرح های مختلف انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: هرگونه اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز صرفاً با کسب مجوز از مراجع انتظامی (کلانتری و پاسگاه) محل سکونت شهروندان امکان پذیر است.

سرهنگ موسوی ضمن تاکید بر ماندن در خانه با توجه به وضعیتی که این روزها بیماری کرونا در کشور ایجاد نموده است، گفت: تامین سلامت و امنیت مردم دغدغه ما است و نوروز سال جاری در کنار وظیفه ذاتی خود که همانا تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت مردم با همکاری همه سازمان ها و نهادهایی که این روزها شبانه روز در کوشش هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس تحت عنوان امنیت و سلامت، نشاط بهاری از شهروندان خواست توصیه های انتظامی و بهداشتی در این ایام را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همچنین از شهروندان خواست چنانچه و بنا به ضرورت مجبور به ترک منزل به مدت طولانی هستند کلید منزل خود را در اختیار افراد مطمئن سپرده و از نگه داشتن طلا و اشیاء گران قیمت خودداری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1576

به "ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید