محدودیت های آلمان برای مسافران ورودی از انگلیس

به گزارش سفر به کیش، خبرگزاری خبرنگاران- آلمان گفت انگلیس و ایرلند را جزء مناطقی می داند که گونه های مسری تر ویروس کرونا به طور فعال در آنجا گردش دارد.

محدودیت های آلمان برای مسافران ورودی از انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین، مؤسسه بهداشت عمومی آلمان روز آدینه اعلام نمود انگلیس و ایرلند را جزء مناطقی می داند که گونه های مسری تر ویروس کرونا به طور فعال در آنجا گردش دارد. این مؤسسه خواهان قرنطینه دو هفته ای افرادی شده است که از انگلیس و ایرلند وارد آلمان می شوند.

یک منبع دولتی در آلمان اعلام نمود: ما به دنبال امنیت هستیم. در این مرحله حساس مقابله با بیماری کووید 19، تا حد امکان باید از ورود گونه های خطر آفرین ویروس ممانعت کنیم.

در همین حال؛ بنا بر اظهارات دو منبع دولتی در آلمان، این کشور میخواهد فرانسه را از فهرست کشور هایی که خطر کووید 19 در آن ها بالاست خارج کند. دلیل این تصمیم، کاهش شدید موارد ابتلا به کووید 19 در فرانسه می باشد.

اسلوونی و کرواسی نیز از فهرست کشور های پر خطر کرونایی خارج خواهند شد. این دو کشور از مقاصد گردشگری مهم شهروندان آلمانی هستند.

در خبری دیگر؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از ورشو؛ سفر بین آلمان و لهستان آسانتر شد. افراد از روز بیستم مه در ورودی های کشور با نشان دادن تست پی سی آر به راحتی وارد می شوند. پیشتر افراد علاوه بر تست پی سی آر باید به مدت دو هفته در منزل و تحت نظر پلیس قرنطینه می شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1661

به "محدودیت های آلمان برای مسافران ورودی از انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های آلمان برای مسافران ورودی از انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید