مقاله: راه اندازی کسب و کار در عمان | فرصت های شغلی در عمان

به گزارش سفر به کیش، ویزای کاری عمان احتیاجمند پیشنهاد شغلی یا همان JOB OFFER است. اگر شما بین 20 و 60 سال سن دارید، امکان دریافت پیشنهاد شغلی را خواهید داشت. اما نوع کار و دستمزد و شرایط، به رزومه و سابقه شما باز می شود. مدت اعتبار ویزای کار عمان، 24 ماه است و امکان تمدید برای 2 سال دیگر هم دارد.

مقاله: راه اندازی کسب و کار در عمان | فرصت های شغلی در عمان

به منظور استفاده از این سایت، بایستی ثبت نام کنید و فرمی که عکس آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید، تکمیل نمایید.

یکی از سایت های کاریابی مطرح برای پیدا کردن فرصت های شغلی متنوع از صنعتی تا خدماتی در عمان، سایت ناکری گلف است که در این نشانی، شما را با صدها فرصت شغلی کارفرمایان عمانی آشنا می نماید. فرصت های کاری که در این سایت است، از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی عمان گرفته تا صنعت نرم افزار، آموزش، مهندسی عمران، خدمات مشاوره، مدیریت و حسابداری را شامل می شود.

کار در عمان مثل کار در قطر، 40 تا 48 ساعت در هفته بوده و معمولا کارفرمایان، به خصوص آن ها که در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی فعال هستند، مسکن و ایاب و ذهاب را در مدت استخدام نیروی کاری خارجی در اختیار او قرار می دهند. لذا تغییر کار در این کشور آسان نیست.

شما برای کار در عمان احتیاج ندارید که حتما به عنوان کارگر وارد بازار کار این کشور شوید. چون ارزش پولی این کشور به نسبت دلار آمریکا بالاست، از بانک ها و موسسات اقتصادی و اعتباری این کشور به عنوان کارآفرین و سرمایه گذار، می توانید تسهیلات خوبی دریافت نموده و بیزینسی را در این کشور راهنمایی کنید. صادرات کالا و خدمات به عمان و همچنین سرمایه گذاری به صورت خرید ملک و سهام شرکت ها یا راه اندازی استارت آپ، اقدامی است که می توان برای کار پایدار و بلند مدت در این کشور در نظر داشت. عمان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای راه اندازی کسب و کار است.

منبع مقاله: راه اندازی کسب و کار در عمان | فرصت های شغلی در عمان

انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1909

به "مقاله: راه اندازی کسب و کار در عمان | فرصت های شغلی در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راه اندازی کسب و کار در عمان | فرصت های شغلی در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید