تعیین خودرو اروند نماینده رسمی نیسان در ایران شد ، 3 مدل محبوب نیسان در راه ایران

به گزارش سفر به کیش، کمتر از 72 ساعت از انتشار حضور اولین نیسان های وارداتی نامی خودرو، تعیین شد که مشخص خودرو اروند هم قصد واردات برحی از محصولات نیسان در ایران را دارد. مشخص خودرو اروند برنامه دارد که سه خودرو نیسان ایکس تریل، کیکس و سانی را در بازار خودرو کشور عرضه کند.

تعیین خودرو اروند نماینده رسمی نیسان در ایران شد ، 3 مدل محبوب نیسان در راه ایران
ویدیو حضرت پاترول را در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس دیدن کنید:

خبرنگاران - محمد فتح اللهی - زمانی که در مرداد ماه امسال فهرست شرکت های واردکننده خودرو به ایران تعیین شد، نام تعیین خودرو اروند هم مشاهده شد. تعیین خودرو اروند یکی از قطعه سازان کشور است که براساس اطلاعات منابع مطلع، نخستین شرکتی است که مجوز واردات محصولات سواری نیسان را دریافت کرد.

براساس اطلاعات وب سایت رسمی تعیین خودرو اروند، این شرکت فعلاً سه محصول محبوب نیسان را در سبد عرضه خود دارد. ظاهراً قرار است در گام نخست مدل های ایکس تریل، کیکس و سانی به وسیله این شرکت به بازار عرضه شوند.

این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی فروش در سامانه یکپارچه، نیسان های وارداتی تعیین خودرو اروند هم برای عرضه محیا باشند. البته، طبق اطلاعات منابع مطلع، سایر محصولات سواری نیسان هم در آینده ای نزدیک به وسیله این شرکت به بازار خواهندآمد.

آنطور که در وب سایت تعیین خودرو اروند قابل مشاهده است، نیسان ایکس تریل در چهار تیپ S ,SV ,SV2 و SL قرار است به بازار بیاید. نیسان کیکس این شرکت سه تیپ S ،SL و SV قابل خرید است و نیسان سانی هم در همین تیپ ها به دست مصرف کننده داخلی می رسند.

نیسان کیکس و سانی با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک به بازار می آیند. کراس اوور نیسان ایکس تریل هم مجهز به موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک خواهد بود.

نکته قابل توجه درباره وب سایت تعیین خودرو اروند این است که تمامی کاتالوگ های مدل های نیسان، از وب سایت Nissan Middle East دانلود و بدون ترجمه در وب سایت این شرکت قابل مشاهده هستند.

8 محصول تازه ایران خودرو در سامانه یکپارچه به فروش می رسند / قیمت محصولات تازه

شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می گردد / همه چیز درباره شاین مکس

دنا جوانان و تارا توربو مقایسه شدند/ کدام یک پیروز میدان است؟

قیمت کوییک R تیپ S و ساینا S ویژه آبان ماه 1402 اعلام شد

منبع: بیت ران
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2289

به "تعیین خودرو اروند نماینده رسمی نیسان در ایران شد ، 3 مدل محبوب نیسان در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین خودرو اروند نماینده رسمی نیسان در ایران شد ، 3 مدل محبوب نیسان در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید