مسی: لیورپول یا پورتو؟ فرقی نمی کند، این بارسای واقعی بود

به گزارش سفر به کیش، ستاره آرژانتینی بارسا معتقد است هم لیورپول و هم پورتو رقبایی سخت برای این تیم در نیمه نهایی خواهند بود.

مسی: لیورپول یا پورتو؟ فرقی نمی کند، این بارسای واقعی بود

مسی: لیورپول یا پورتو؟ فرقی نمی کند، این بارسای واقعی بود

مسی در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی دو گل به منچستریونایتد زد و عملا کار شاگردان سولشر در نیوکمپ تمام شد. بارسا حالا به نیمه نهایی رسیده و احتمالا در دور بعد به مصاف لیورپول می رود.

فوق ستاره آرژانتینی در خاتمه بازی گفت: عالی و تماشایی بازی کردیم و بارسای واقعی را به جهان نشان دادیم. در 5 دقیقه اول بدن ها سرد بود و کمی عصبی بودیم. شاید نتیجه بازی رفت باعث شده بود بیش از اندازه خونسرد وارد زمین شویم؛ ولی پس از آن، کنترل بازی را در دست گرفتیم.

مسی در خصوص گل هایش گفت: روی گل اول، محکم و قوی به توپ ضربه زدم. روی گل دوم البته که شانس هم با من یار بود. مهمتر از دو گل من این بود که به هدف مان دست یافتیم و با گذر از یک چهارم نهایی، راهی نیمه نهایی شدیم. سه سال بود نتوانسته بودیم به این مرحله برسیم. اشتباهات گذشته را تکرار نکردیم. نمی توانستیم اجازه دهیم سال جاری هم در یک چهارم حذف شویم. تجربه بازی با رم همراه مان بود و می دانستیم که نباید یونایتد را در بازی برگشت دست کم بگیریم.

او در خصوص حریف نیمه نهایی گفت: لیورپول یا پورتو فرقی نمی کند. هر دو سخت هستند. امشب حذف یوونتوس ثابت کرد که نمی توان هیچ تیمی را ساده تصور کرد. قطعا دو بازی نیمه نهایی بسیار پیچیده و سخت را خواهیم داشت.

ستاره بارسا درباره احتمال فتح سه گانه اضافه کرد: قدم به قدم باید پیش رفت. الان باید قهرمانی در لالیگا را مسجل کنیم و نباید همه چیز را تمام شده بدانیم و سپس نیمه نهایی لیگ قهرمانان را خواهیم داشت. در هر صورت بارسا شایسته فتح سه گانه ای دیگر است.

-

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 175

به "مسی: لیورپول یا پورتو؟ فرقی نمی کند، این بارسای واقعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: لیورپول یا پورتو؟ فرقی نمی کند، این بارسای واقعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید