مرگ دلخراش خانواده نوشهری در شعله های آتش ، هر 4 عضو این خانواده جوان جان باختند

به گزارش سفر به کیش، آتش سوزی مهیب یک خانه ویلایی در نوشهر حادثه ای هولناک را رقم زد و موجب جان باختن یک پدر و مادر جوان به همراه 2 دختر خردسالشان شد.

مرگ دلخراش خانواده نوشهری در شعله های آتش ، هر 4 عضو این خانواده جوان جان باختند

به گزارش خبرنگاران، حادثه تلخ آتش سوزی بامداد دیروز (آدینه) در خانه ای واقع در یکی از محله های نوشهر رخ داد. دقایق کوتاهی از وقوع این آتش سوزی گذشته بود که آتش نشانان خود را به محل حادثه رساندند. آنجا خانه ای ویلایی با سقف چوبی بود و شعله های آتش به سرعت در حال توسعه بود. از سویی شواهد نشان می داد که ساکنان این خانه اعضای یک خانواده 4نفری هستند که همگی در خانه حضور دارند.

  • خشونت خانگی بود | کلثوم همه اموالش را به نام این زن نموده بود
  • باران اشک های مردی که همسرش را کشت | پدر و مادر زن 27 ساله دامادشان را بخشیدند

در این شرایط عملیات اطفای حریق شروع شد و آتش نشانان توانستند شعله های آتش را مهار نمایند اما در این حادثه هر 4عضو خانواده شامل پدر -38ساله- مادر -35ساله- و 2دختر 11و 7ساله خانواده جان شان را از دست دادند.

حسین سمرقندی رئیس سازمان آتش نشانی نوشهر در این باره گفت: متأسفانه در این حادثه به دلیل چوبی بودن سقف خانه و فرسوده بودن ساختمان، حریق به سرعت توسعه یافت و منجر به خفگی و فوت 4نفر از اهالی منزل شد.

وی ادامه داد: براساس نظر کارشناسی مأموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی یعنی حوالی ساعت 3:30 بامداد رخ داد که به دلیل خواب بودن اعضای خانواده منجر به خفگی و فوت آنها شد.

رئیس سازمان آتش نشانی نوشهر درباره دلیل وقوع حادثه نیز گفت: این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان رخ داد که منجر به ذوب شدن کابل برق کولر روی سقف ساختمان شد و آتش سوزی را رقم زد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2282

به "مرگ دلخراش خانواده نوشهری در شعله های آتش ، هر 4 عضو این خانواده جوان جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دلخراش خانواده نوشهری در شعله های آتش ، هر 4 عضو این خانواده جوان جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید