محرومیت سه تا هشت جلسه ای در انتظار نیمار خشمگین

به گزارش سفر به کیش، تهران- خبرنگاران- بدنبال درگیری نیمار با یکی از طرفداران پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رن در جام حذفی فرانسه، اعضای کمیته انضباطی این کشور برای در نظر دریافت محرومیت برای وی تشکیل جلسه می دهند.

محرومیت سه تا هشت جلسه ای در انتظار نیمار خشمگین

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، روزنامه آ. اس نوشت: نیمار پس از این شکست تیمش برابر رن، در یک لحظه از کوره در رفت و آن لحظه کوتاه برای وی گران تمام خواهد شد.

مرد برزیلی پی اس جی در حالی که پله ها را برای دریافت مدال نایب قهرمانی خود طی می کرد، در جر و بحث با یک طرفدار ضربه ای را به صورت وی وارد کرد.

بدیهی است محرومیتی که انتظار وی را می کشد، بیشتر از آن محرومیتی است که برای کیلین امباپه بابت درگیری و کارت قرمز دریافتی در خاتمه بازی، اعمال خواهد شد.

مجازات قابل اعمال بسته به شدت درگیری از سه تا هشت بازی متغیر است؛ با این وجود هر گونه محرومیت تا بازی هفته آینده پاریسی ها مقابل نیس اعمال نخواهد شد در واقع در صورتی که وی متهم گردد که به زعم بسیاری این گونه است، محرومیت مذکور از بازی این تیم مقابل آنژه شروع می گردد.

توماس توخل سرمربی پی اس جی اگرچه حرکت نیمار را مورد نکوهش قرار داد اما همچنان پشت بازیکنش مانده و از وی حمایت نموده است.

نیمار به تازگی و به دلیل درگیری اینستاگرامی پس از حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان به دست منچستریونایتد، سه جلسه از همراهی تیمش در رقابت های فصل آینده محروم شد.

براساس گزارش روزنامه لو پاریزین، امباپه به دلیل تکل خشنی که منجر به اخراج وی شد سه جلسه محروم می گردد.

خشم و نمایش های ضعیف ستاره های پی اس جی از فرم نا آماده اخیر آنان نشات می گیرد؛ پاریسی ها پس از تساوی مقابل استراسبورگ، با پنج گل برابر لیل تحقیر و در لوشامپیونه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نانتس شدند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 184

به "محرومیت سه تا هشت جلسه ای در انتظار نیمار خشمگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت سه تا هشت جلسه ای در انتظار نیمار خشمگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید