مالمیر: جشنواره تئاتر کودک ظرفیتی برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان است

به گزارش سفر به کیش، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه هر رویداد بین المللی در هر منطقه ای که برگزار گردد می تواند در جذب گردشگر برای آن منطقه مثمرثمر باشد گفت: جشنواره تئاتر کودک ظرفیتی برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان است.

مالمیر: جشنواره تئاتر کودک ظرفیتی برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علی مالمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان گفت: همدان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است که با میزبانی همایش ها و جشنواره های بین المللی می تواند خود را بهتر و بیشتر به جهان معرفی کند.

وی با بیان اینکه میزبانی رویدادهای بین المللی نیازمند زیرساخت های اقامتی و اجرایی مناسب است مطرح کرد: با توجه به اینکه میهمانان چنین رویدادهایی از تمام جهان در یک منطقه جمع می شوند ضروری است برای میزبانی از آن ها مراکز اقامتی و هتل های استان فاصله خود را نسبت به شرایط استاندارد بین المللی اسکان و اقامت مسافران کمتر نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تأکید کرد: در بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک سال جاری بیش از 400 میهمان داخلی و خارجی حضور دارند که می توان هر یک از آنها را باید سفیری دانست که می توانند در معرفی هر چه بیشتر همدان و جاذبه های گردشگری آن نقش داشته باشند.

وی از آمادگی کامل هتل های محل اقامت مهمان های جشنواره بیست و سوم کودک اطلاع داد و تاکید نمود: ظرفیت لازم برای میزبانی و اقامت مهمان های داخلی و خارجی در استان همدان به قدر کافی موجود است و در ارتباط با شرایط اسکان و اقامت این عزیزان هیچ گونه نگرانی خاصی وجود ندارد.

مالمیر لالجین را که به تازگی عنوان شهر جهانی سفال را از آن خود نموده است یک ظرفیت بی نظیر در معرفی صنایع دستی استان برشمرد و اضافه نمود: لالجین به عنوان شهر جهانی سفال بلندگوی معرفی سفال و صنایع دستی استان به تمام جهان شده و انتظار می رود در برنامه میهمان های داخلی و خارجی جشنواره تئاتر کودک بازدید از لالجین نیز گنجانده گردد.

وی با بیان اینکه سال جاری بیش از 9 میلیون دلار صنایع دستی از همدان به سایر کشورها صادر شده است گفت: برای حمایت از تولیدنمایندگان و فعالان حوزه صنایع دستی استان حمایت هایی در نظر گرفته شده تا بتوانند در فرایند صادرات تولیدات خود بیش از پیش پیروز باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان توضیح داد: از دیگر رویداد های مهمی که در استان همدان در شرف وقوع است میزبانی از کنوانسیون جهانی تورگردانان است که می تواند همچون دیگر رویداد های ملی و بین المللی به معرفی ظرفیت های گردشگری همدان یاری شایانی کند.

وی اضافه نمود: استان همدان با دارا بودن آثار فاخر و ارزشمند تاریخی و جاذبه های طبیعی در گردشگری همیشه مورد استقبال و علاقه مندی گردشگران خارجی و داخلی بوده است بر این اساس برای ارتقا کیفیت و توسعه این صنعت بهمن ماه سال جاری همدان میزبان تورگردانان جهان است تا از نزدیک با این ظرفیت ها آشنا شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 686

به "مالمیر: جشنواره تئاتر کودک ظرفیتی برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالمیر: جشنواره تئاتر کودک ظرفیتی برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید