لاریجانی تهران را به مقصد هند ترک کرد

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران : رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش تهران را به مقصد هند ترک کرد.

لاریجانی تهران را به مقصد هند ترک کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار مجلسی خبرنگاران علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ـ یک شنبه ـ دقایقی پیش تهران را به مقصد هند برای ملاقات با رئیس مجلس این کشور ترک کرد.

علاءالدین بروجردی، امیدوار رضایی، محمدحسن ابوترابی فرد، لطف الله فروزنده، قشقاوی و شیخ الاسلام، رئیس مجلس و هیئت همراه را بدرقه کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دعوت خانم میرا کومار رئیس مجلس هند که سال گذشته به تهران آمده بود، به دهلی نو سفر می نماید.

در این سفر محمد آشوری تازیانی عضو هیئت رئیسه مجلس، غلامرضا تاجگردون نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد نماینده اقلیت زرتشتیان در مجلس و فاطمه آلیا عضو گروه دوستی مجلسی ایران و هند، دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

قرار است در سفر هیئت مجلسی ایران به هند به ریاست علی لاریجانی، رئیس مجلس با تعدادی از مقامات اجرایی این کشور نظیر رئیس جمهور، نخست وزیر و همچنین بعضی مقام های مجلسی این کشور از جمله رؤسای مجالس نمایندگان و سنا با هدف راه های توسعه مناسبات دو کشور به خصوص در حوزه مجلس، ملاقات و گفت وگو داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 563

به "لاریجانی تهران را به مقصد هند ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی تهران را به مقصد هند ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید