قیمت تازه روغن در بازار را ببینید، روغن چقدر مقرون به صرفه شد؟

به گزارش سفر به کیش، با توجه به کاهش قیمت جهانی انواع روغن خام، سازمان حمایت با هماهنگی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و کارخانجات تولیدی، قیمت انواع روغن نباتی مصارف صنف، صنعت و خانوار را کاهش داد. بر اساس این مصوبه قیمت روغن برای مصرف خانوار 15 درصد و برای صنف و صنعت حدود 10 درصد کاهش یافته و این قیمت ها با نهایی شدن در کارگروه تنظیم بازار از چهارشنبه هشتم شهریورماه، اعمال شده است.

قیمت تازه روغن در بازار را ببینید، روغن چقدر مقرون به صرفه شد؟

به گزارش همشهری، به گفته دبیر انجمن صنفی روغن نباتی، تمامی محصولات روغن نباتی با قیمت های مصوب اعلامی در بازار توزیع می گردد و براساس توافق انجام شده با فروشگاه های زنجیره ای حتی روغن های فراوری قبل هم با تخفیف در اختیار مردم قرار می گیرد.

بر اساس آمار های اعلام شده سالانه یک میلیون و 800 هزار تا 2 میلیون تن روغن در کشور مصرف می گردد و فراوری ماهیانه روغن در کارخانجات کشور نیز ماهیانه 140 تا 150 هزار تن برآورد می گردد. 80 درصد روغن خام مصرفی کارخانه ها وارداتی است. در جدول پیوست این مطلب قیمت تازه برخی روغن های خوراکی موجود در بازار که در روز های اخیر با تخفیف در حال عرضه هستند، با قیمت ماه قبل این محصولات مقایسه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2285

به "قیمت تازه روغن در بازار را ببینید، روغن چقدر مقرون به صرفه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه روغن در بازار را ببینید، روغن چقدر مقرون به صرفه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید