فیلمی که کارگردانش را به گریه انداخت

به گزارش سفر به کیش، جو روسو کارگردان فیلم سینمایی انتقام جویان:خاتمه بازی اعتراف کرد که برای یکی از سکانس های فیلمش گریه نموده است.

فیلمی که کارگردانش را به گریه انداخت

به گزارش خبرنگار به نقل از سینما بِلِند، کریس ایوانز بازیگر شخصیت استیو راجرز، مدت ها پیش مدعی شده بود وقتی فیلم انتقام جویان؛ خاتمه بازی را دیده است، شش دفعه گریه نموده که البته بعد از این ادعا به اغراق بیش از حد در این موضوع متهم شده بود.

جو روسو به همراه برادرش آنتونی که این فیلم را کارگردانی نموده است، نقش سیاه لشکر و دخترش آوا روسو نیز نقش لیلا بارتون، دختر شخصیت کلینت بارتون (شاهین چشم) را در این فیلم بازی نموده است.

در ابتدای فیلم خاتمه بازی شاهد هستیم که شخصیت شاهین چشم که به خانواده اش علاقه بسیاری دارد به دلیل اتفاقاتی که در قسمت قبلی فیلم افتاد؛ خانواده اش به طور ناگهانی ناپدید می شوند.

جو روسو در خصوص این صحنه و احساسش به آن گفت: من چهار بچه دارم و بسیار غمگین است که فیلم را با این صحنه آغاز کنیم و یکی از معدود صحنه هایی شد که در هنگام تماشای آن به گریه افتادم چرا که به خانواده خودم فکر کردم و سپس به این فکر کردم برای من به عنوان پدر چه اتفاقی خواهد افتاد؛ مطمئنا شما از درون تخریب خواهید شد.

مطمئنا از مراحل نوشتن فیلمنامه تا فیلمبرداری و تدوین فیلم، جو روسو بیش از صد بار صحنه های این فیلم را دیده است و وقتی او می گوید که هنوز وقتی ابتدای فیلم را می بیند اشک می ریزد، قدرت صحنه و تصویر سازی فیلم را نشان می دهد.

قسمت ابتدایی این فیلم تنها قسمت تراژدی ماجرا نبود و بیشتر طرفداران مارول، صحنه مرگ شخصیت عنکبوت سیاه و همچنین مرد آهنی با بازی رابرت جونیور را غم انگیز ترین بخش های این فیلم می دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 214

به "فیلمی که کارگردانش را به گریه انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی که کارگردانش را به گریه انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید