سعید محمد: خودم را اصلح می دانم

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در سومین جلسه از سلسله جلسات میز انتخاباتی جمهور اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان تحول در حکمرانی، عدالت و کارآمدی برگزار گردید، سخنانی را اعلام کرد که بخش هایی از آن در ادامه می آید.

سعید محمد: خودم را اصلح می دانم

-بحث دور زدن تحریم ها هم به عنوان مسکن در چند سال اول باید انجام گردد. مثلا باید در کشور فراوری ارز کنیم که چند جنبه دارد؛ یکی، دور زدن تحریم ها در فروش نفت است. این امکان وجود دارد که ما فروش نفت را به کشور های احتیاجمند مثل چین و هند زیاد کنیم. صنایع معدنی یکی از مراکز بزرگی است که می تواند مواد مورد احتیاج را از طریق آن وارد کرد، که به عنوان مسکن در سال های اولیه به کشور یاری خواهد نمود.

-بعضی میگویند که تحریم ها باعث شده فروش نفت کاهش پیدا نموده و باعث ایجاد مسائل گردد. من به عنوان کسی که در کف کار بودم و میدانم می گویم، ما نفت ونزوئلا را که نفت فوق سنگین هست و فروش آن خیلی سخت است به دلیل طلبی که داشتیم گرفتیم و آن را فروختیم و تبدیل به دلار کردیم. فروش نفت علی رغم همه سختی ها و ریسک هایی که دارد، شدنی است و جای نفتی که داریم میفروشیم، ما باید بتوانیم مایحتاج مورد احتیاج کشور را وارد کنیم.

-تا جایی که الان قانونمند و چارچوب مند است اینطور می بینم که باید تایید بشوم، اما فضا سازی هایی که الان در جهت حذف وجود دارد را باید مدیریت کنیم و اینکه اقبال مردمی و عمومی هم در نظر شورای نگهبان تاثیرگذار خواهد بود. معتقدم شورای نگهبان می تواند من را تایید کند، البته همانطور که می دانید آرا در شورا مستقل است. هرکس باید خودش به اغنا فکری برسد و در این خصوص سعی کردیم جلساتی را با اعضای شورای نگهبان خصوصاً فق ها داشته باشیم.

-اگر افراد دیگری در این چارچوب هستند، خب در انتخابات شرکت نمایند، اشکال ندارد. در بین عزیزانی که تا به امروز مطرح شده اند، خودم را اصلح می دانم.

-ابتدا خدمت آقای رئیسی رفتم تا برنامه را با ایشان تنظیم کنم. ایشان گفتند که به انتخابات ورود نمی نمایند. حتی قبل از آنکه از قرارگاه خارج شوم دوباره از ایشان پرسیدم و گفتند که قصد ورود به انتخابات را ندارند. اگر ورود نمایند به آقای رئیسی یاری می کنم، چون ایشان می توانند اجماع خوبی ایجاد نمایند و اولویت عدم انشقاق است.

منبع: انتخاب

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1596

به "سعید محمد: خودم را اصلح می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید محمد: خودم را اصلح می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید