سریال From؛ جواهر پنهان سریال های در حال پخش

به گزارش سفر به کیش، سریال From که تیم سازندگان سریال معروف Lost تهیه کنندگی آن را به عهده داشته اند، حالا به قسمت نهم از فصل دومش رسیده است. در حالیکه هر قسمتی که پخش می گردد، همزمان که بخشی از راز ها را برای ما فاش می نماید، راز ها و ترس های تازه ای را نیز به داستان اضافه می نماید.

سریال From؛ جواهر پنهان سریال های در حال پخش

به گزارش فرادید؛ فصل اول این سریال ما را به شهری مرموز در وسط ناکجاآباد برده بود که هر کس به آن وارد می شد دیگر راه خروجی نداشت. شب ها از جنگل های اطراف شهر موجوداتی شبیه انسان بیرون می آمدند که می توانستند آدم ها را به بدترین شکل تکه پاره نمایند. هر کس می خواست در امان باشد باید در محیط بسته باقی می ماند و یک جور طلسم به پشت در آویزان می کرد.

فصل دوم با اضافه شدن تعدادی مسافر نو و همینطور تعدادی راز و رمز نو آغاز شد. اما مهم ترین اتفاقی که در فصل دوم افتاد و سطح ترس و وحشت در سریال را به شکل هیجان انگیزی بالاتر برد، درونی شدن هیولا ها بود.

تا قبل از این موجودات ترسناک سریال فقط شب ها از جنگل بیرون می آمدند و اگر به در بسته می خوردند دیگر کاری از پیش نمی بردند، اما حالا هیولا ها می توانند از درون خواب ها هم به آدم ها آسیب بزنند. این باعث شده که دیگر هیچ لحظۀ آرامشی در سریال وجود نداشته باشد؛ در هر لحظه منتظرید که صدای مرموز یک جعبۀ موسیقی را بشنوید که خبر از اتفاقی هولناک می دهد.

دیگر هیچ کس در هیچ کجا در امان نیست؛ حتی خوشبین ترین ساکنان شهر هم تا سرحد مرگ ترسیده اند؛ تئوری توطئه در فکر بعضی از ساکنان شهر شکل گرفته است و انگار دیگر همه پذیرفته اند که کارشان تمام است.

وقتی در قسمت نهم کلانتر بوید به ساکنان شهر اطلاع می دهد که هیچ کس نباید امشب بخوابد، فضای سریال به قدری خفقان آور و استرس زا می گردد که بیننده هم احساس می نماید در این شهر نفرین شده گرفتار شده است.

با اینحال در کنار همۀ این وحشت های متراکم، کورسو هایی از امید هم می گردد دید؛ از طرفی تابیتا با پیدا کردن نقاشی های کودکی ویکتور، دارد قطعاتی از پازل را کنار هم می گذارد تا راه خروج از شهر را پیدا کند، هرچند که ظاهرا هنوز با حل معما فاصلۀ زیادی دارد.

از طرف دیگر کرم های مرموزی که در زیر پوست کلانتر بوید می خزیدند به درون بدن یکی از هیولا ها راه پیدا کردند و باعث مرگ او شدند؛ این اولین باری بود که آدم ها توانستند یکی از این هیولا ها را بکشند؛ ناگفته نماند که سکانس های تشریح جسد هیولا در زیرزمین درمانگاه از دلهره آورترین صحنه های فصل دوم بود.

خلاصه اینکه اگر از داستان های رازآلود و ترسناک خوشتان می آید، سریال From ترکیب درخشانی از این دو ژانر است؛ حالا که فصل دوم به انتهای خودش نزدیک شده، زمان مناسبی برای پیوستن به جمع بینندگان این سریال است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2254

به "سریال From؛ جواهر پنهان سریال های در حال پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال From؛ جواهر پنهان سریال های در حال پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید