سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام ارتقا می یابند

به گزارش سفر به کیش، دو سرای دانشجویی شهید اختیارزاده و دانش دانشگاه ایلام با حمایت اقتصادی صندوق رفاه دانشجویان و یاری خیرین ارتقا می یابند و عملیات بازسازی و نوسازی آن ها در دست انجام است.

سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام ارتقا می یابند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه ایلام اخیرا اقدام به اجرای طرح ارتقای سرا های دانشجویی با همکاری سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان نموده است.

قرار است سرای شهید اختیارزاده دانشگاه ایلام با حمایت صندوق رفاه دانشجویان و یاری خیرین، در قالب این طرح از سطح پنج به سطح یک ارتقا پیدا کند.

همچنین سرای دانشجویی دانش از سطح پنج به سطح یک ارتقا خواهد یافت و عملیات اجرایی آن، اکنون در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه رامین خوزستان فاقد خوابگاه متاهلی است
  • سرویس انبارداری و ارسال امانات دانشجویان در دانشگاه اصفهان راه اندازی شد

ناگفته نماند که سراس دانشجویی پسرانه دانش مختص دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ظرفیت 134 نفر و 23 اتاق در دو طبقه است و یکی از قدیمی ترین سرا های این دانشگاه محسوب می گردد و سرای دانشجویی شهید اختیارزاده نیز 148 نفر ظرفیت با 26 اتاق دارد و برای اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1153

به "سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام ارتقا می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام ارتقا می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید