راه اندازی نام تجاری تازه جمیرا در سال 2018
به گزارش سفر به کیش، گروه جمیرا قرار است در سال نو سبک نوی از هتلداری را به نمایش بگذارد و با نام تجاری نوی از آن رونمایی کند.
گروه جمیرا، شرکت توریستی اماراتی است که در زمینه هتلداری، خدمات گردشگری، مهمان نوازی، تفریح و مدیریت رستوران های زنجیره ای فعالیت می نماید.
سال تازه هنوز شروع نشده است؛ اما قرار است اتفاقات مهمی در صنعت هتلداری بیفتد. تعدادی از شرکت های بزرگ هتلداری قسمتی از منابع خود را برای راه اندازی مدل های تازه سبک زندگی و سایر طرح های ابتکاری هتلداری اختصاص داده اند.
یکی از مثال های این گروهای هتلداری، گروه جمیرا است. Marc Dardenne، مدیر عامل موقت شرکت می گوید:
برند تازهی از شیوه زندگی را معرفی می کنیم با عنوان یادآوری جشن هزارساله (millennial minded) و امیدواریم بتوانیم به عنوان یک آپشن، به مشتریان خود سبک زندگی را ارائه دهیم.
این نام تجاری تازه در اوایل سال 2018 عرضه می گردد و شامل اتاق های کوچک تر اما با موقعیت مکانی کلیدی است؛ درحالی که همچنان تمرکز زیادی روی خدمات غذا و نوشیدنی دارد.
Dardenne بعلاوه گفته است که نام تجاری تازه که هنوز تعیین نشده یا به طور کامل نشان داده نشده است، در حال حاضر دارای سه تا پنج پروژه تازه است که قبلاً وارد آن شده اند.
دومین نام تجاری جمیرا
هتل های جمیرا طی دو دهه فعالیت نموده اند و این تصمیم اخیر برای راه انداختن چیزی است که تنها نام تجاری دوم آن ها را نشان می دهد و این به علت استفاده از ویژگی هایی است که زیر سایه نام جمیرا به دست می آورند. این یکی از رایج ترین انگیزه هایی است که شرکت های بزرگ هتلداری برای راه اندازی برندهای اضافی ذکر نموده اند؛ نمونه های اخیر شرکت هایی که این کار را انجام داده اند از جمله هتل های Trump و نام تجاری تازه Scion ،Langham با نام تجاری Langham Place و Capella Hotels با نام تجاری Solis هستند.
بخش شیوه زندگی: یک بخش شلوغ
اگرچه برند تازه شیوه زندگی ازدحامی را در دنیا هتلداری به وجود می آورد؛ ولی ایده تازه است که طی پانزده، بیست سال گذشت کسی آن را پیاده ننموده است و جمیرا معتقد است که از فضاهای بسته شیوه زندگی که تا کنون ارائه شده است، خارج می گردد و کمی آن ها را برای مهمان ها به روزتر می نماید. رهبر جمیرا به این علت این موضوع را دیرتر پیاده سازی و نهایی نموده است تا بتواند بعضی از به روزترین و برترین امکانات هتلداری موجود در دنیا را ارائه دهد.
رتبه بندی یا رده ستاره ای خاصی هنوز به این نام تجاری اختصاص داده نشده است؛ اما هتل ها و استراحتگاه های Jumeirah احتمالاً بالاتر از محدوده قیمت خود هستند و نام تجاری تازه با برنامه وفاداری جمیرا، Sirius، مرتبط نیست. رهبر پروژه، با این حال امیدوار است ارتباط کمی بین آن و نام تجاری جمیرا قرار دهد، به طوری که مسافران زرنگ بتوانند ارتباط بین این دو را تشخیص دهند.
منبع: کجارو / traveldailynews.com