رافت: پرسپولیس احتیاج به جذب مدافع دارد

به گزارش سفر به کیش، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم احتیاج به جذب یک مدافع دارد.

رافت: پرسپولیس احتیاج به جذب مدافع دارد

سرانجام رافت در گفت وگو با خبرنگاران، درباره ملاقات پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برتر است و همین امر گویای کیفیت این تیم است. صنعت نفت هم نیم فصل اول عالی کار نموده و کمی مسائل اقتصادی کار این تیم را سخت نموده است. در این ملاقات بازیکنان صنعت نفت با انگیزه ظاهر شدند و توانستند بازی خوبی انجام بدهند.

وی اضافه کرد: دو تیم دوست داشتند بازی را هجومی پیگری نمایند اما در این امر خیلی پیروز نبودند و به همین خاطر شاهد فرصت گل چندانی نبودیم. بازی جذابی را ندیدیم و یک امتیاز حق هر دو تیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: فوتبال همین است و قرار نیست پرسپولیس همه بازی ها را ببرد. همواره فوتبال با کیفتی از پرسپولیس شاهد هستیم اما در این بازی آن بازی همیشگی را از پرسپولیس ندیدم. فکر می کنم دو تیم به خوبی یکدیگر را بررسی نموده بودند و به همین خاطر بازی در میانه زمین گره خورده بود. البته دو تیم احتیاط زیادی به خرج دادند که بازی را نبازند.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس عملا بدون مهاجم بازی می نماید و سعی دارد با ارسال پاس های کوتاه در میانه زمین، تیم حریف را تحت فشار قرار بدهد و به گل برسد. وحید امیری، امید عالیشاه، احمد نورالهی و سیدجلال حسینی در این سیستم به خوبی کار می نمایند و به همین خاطر تیم هم پیروز عمل می نماید.

رافت در ادامه درباره این که پرسپولیس در چه پست هایی احتیاج به جذب بازیکن دارد هم گفت: پرسپولیس بازیکنان با کیفیت خوبی دارد اما بهتر است یک مدافع خوب جذب بگردد چون اگر مدافعی مصدوم گردد تیم دچار مشکل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1531

به "رافت: پرسپولیس احتیاج به جذب مدافع دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رافت: پرسپولیس احتیاج به جذب مدافع دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید