راز مثلث برمودا کشف شد

به گزارش سفر به کیش، با این حال، بعداً تعیین شد که تعداد کشتی ها و هواپیما های گمشده در مثلث برمودا به تناسب چندان بیشتر از آب های دیگر نیست. هواپیما های مسافربری عظیم در حال عبور از مثلث برمودا هستند و هیچ یک از آن ها ناپدید نمی شوند.

راز مثلث برمودا کشف شد

یک محقق استرالیایی دلایل ناپدید شدن هواپیما ها در مثلث برمودا را توضیح داد. استاد دانشگاه گریفیتس در کوئینزلند، شین ساترلی، به کشف دلیل ناپدید شدن هواپیما ها در مثلث برمودا نزدیک شد. وی متوجه شد که هواپیمای اسکادران آمریکایی که از 5 دسامبر 1945 درباره آن چیزی تعیین نیست، به دلیل اشتباه خلبان ناپدید شد.

75 سال پس از ناپدید شدنپرواز 19 یا گشت گمشده، ساترلی مطمئن است می داند چه اتفاقی برای آن افتاده است.

به گفته وی، پس از آن پنج بمب افکن اژدر Grumman Avenger نیروی دریایی ایالات متحده، به عنوان بخشی از پرواز تحت فرماندهی ستوان چارلز تیلور، از یک پایگاه آموزشی در فلوریدا پرواز کردند.

اما چند ساعت پس از ورود به مثلث برمودا، هر 14 خدمه ناپدید شدند. هیئت نجات 13 نفره اعزامی در جستجو نیز از رادار ناپدید شد. خلبانان دیگر توانستند از کار نکردن قطب نما آگاه شوند و به دلیل هوای نامناسب، ناوبری تقریباً غیرممکن بود.

تا اواسط دهه 1980 اعتقاد بر این بود که هنگام عبور از مثلث برمودا، پرواز 19 و 25 هواپیمای کوچک ناپدید شده اند. هیچ بقایایی یافت نشد.

نام فعلی شناخته شده این منطقه آبی با مساحت 4 میلیون کیلومتر مربع که مرزهایش محدود به سواحل جنوب شرقی ایالات متحده، برمودا و پورتوریکو است، در سال 1964 به آن داده شده است؛ و اولین بار توسط وینسنت گدیس نویسنده آمریکایی در مجله Argosy از این نام (مثلث برمودا) استفاده شد.

نسخه های دیگری که درادامه در خصوص دلیل ناپدید شده ها شد شامل آدم ربایی توسط بعضی بشقاب پرنده ها و حتی یک شهر زیر آب بود که گفته می گردد کشتی ها و هواپیما ها را به سوی خود می کشد.

با این حال، بعداً تعیین شد که تعداد کشتی ها و هواپیما های گمشده در مثلث برمودا به تناسب چندان بیشتر از آب های دیگر نیست. هواپیما های مسافربری عظیم در حال عبور از مثلث برمودا هستند و هیچ یک از آن ها ناپدید نمی شوند.

این محقق اضافه نمود: برای اینکه آنچه در واقع با پرواز 19 رخ داده است، باید به طور انتقادی بیندیشید. او ادعا می نماید که اشتباه خود آن ها منجر به مرگ خدمه شده است. وقتی هوا تاریک شد و هوا تغییر کرد، فرمانده تیلور هواپیما ها را در جهت اشتباه راهنمایی کرد.

موارد مشابهی هنگامی که در هنگام پرواز در اقیانوس آرام گم شده بود، پیش از این رخ داد، اما پیش از این دو بار پیروز شد به جهت برگردد.

اما در دسامبر سال 1945، فرمانده پرواز به علائم تعیین بر روی گیج ها اتکا نکرد، بلکه بر اساس آنچه در پشت پنجره دید خطایی مهلک مرتکب شد.

در نتیجه هواپیما ها به آب سقوط کردند و تقریباً بلافاصله غرق شدند. عامل اصلی دیگر، کم تجربگی بسیاری از خلبانان اسکادران 19 بود. علاوه بر این بسیاری از آن ها فقط دوره آموزشی را گذرانده بودند و به درستی برای شرایط اضطراری آماده نشده بودند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1358

به "راز مثلث برمودا کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز مثلث برمودا کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید