ذخیره یک میلیون دز واکسن کوو ایران برکت

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، محمد مخبر در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد در خصوص حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل و شناسایی نخبگان در قالب رویش احسان با اشاره به اینکه مشخص کردن زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن کوو ایران برکت برعهده وزارت بهداشت است اضافه کرد: به علت این که نگهداری واکسن ها و انبار کردن آن ها شرایط خاصی می خواهد، تا آغاز واکسیناسیون عمومی با این واکسن، سرعت تولید را کاهش داده ایم.

ذخیره یک میلیون دز واکسن کوو ایران برکت

مخبر با بیان این که تولید در حال انجام است افزود: ما در حال انبار کردن واکسن ها هستیم و به محض دریافت مجوز از وزارت بهداشت، واکسن ها را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد که به مردم تزریق شود.

وی گفت: نتایج هر سه فاز تست انسانی واکسن بسیار خوب بوده و فکر می کنم در خرداد واکسیناسیون عمومی مربوط به تولیدات ستاد اجرایی اتفاق بیفتد.

مخبر افزود: تا یک ماه و نیم آینده چهار تا پنج میلیون دز واکسن تولید داخل برای واکسیناسیون عمومی واگذار می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خصوص تاثیر قطعی برق بر روی واکسن های دپو شده نیز گفت: قطع شدن برق در روز های اخیر تاثیری بر واکسن های انبار شده ندارد چرا که در انبار ها از ژنراتور جانبی استفاده می شود و به محض قطع شدن برق، برق انبار ها از طریق این دستگاه ها تامین می شود.

منبع: خبرنگاران

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1670

به "ذخیره یک میلیون دز واکسن کوو ایران برکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره یک میلیون دز واکسن کوو ایران برکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید