دهمین نشست سراسری مدیران بین الملل دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری 29 اردیبهشت برگزار می گردد

به گزارش سفر به کیش، دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم برگزار می گردد.

دهمین نشست سراسری مدیران بین الملل دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری 29 اردیبهشت برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سفرای تعدادی از کشور های خارجی و مقامات وزارت علوم و روسای بعضی از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور برگزار می گردد.

موضوع اصلی نشست، ارائه عملکرد چند دانشگاه و پژوهشگاه و همکاری های علمی در پسا کرونا خواهد بود. این نشست به صورت مجازی خواهد بود.

این نشست که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با تاخیر دو ماهه و در 29 اردیبهشت 1398 برگزار می گردد، میهمانان به صورت مجازی به ایراد سخنرانی می پردازند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با حضور در این نشست و ارایه رهنمود در حوزه تعاملات علمی بین المللی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک علم و فناوری برتر در فعالیت های علمی بین المللی در سال 1398 نیز تقدیر به عمل خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1007

به "دهمین نشست سراسری مدیران بین الملل دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری 29 اردیبهشت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین نشست سراسری مدیران بین الملل دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری 29 اردیبهشت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید