داستان اسباب بازی 4 پرفروش ترین فیلم شد

به گزارش سفر به کیش، جدیدترین قسمت از مجموعه انیمیشن داستان اسباب بازی در اولین هفته نمایش در سینمای دنیا به فروش 238 میلیون دلاری دست یافت.

داستان اسباب بازی 4 پرفروش ترین فیلم شد

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، این انیمیشن در هفته نخست اکران در سینمای آمریکا به فروش 118 میلیون دلاری دست یافت که کمی پایین تر از پیش بینی ها بود اما آغاز مناسبی برای فروش محصول جدید استودیو انیمیشن والت دیزنی محسوب می گردد.

چهارمین قسمت از انیمیشن داستان اسباب بازی که پس از یک وقفه 9 ساله و با گذشت بیش از 20 سال پس از ساخت قسمت اول آن به سینما آمده است، در کنار فروش 118 میلیون دلاری در آمریکا، 120 میلیون دلار نیز در 37 کشور دیگر فروخت تا با فروش جهانی 238 میلیون دلاری، پرفروش ترین فیلم گیشه جهانی سینما نام گیرد.

این انیمیشن بهترین فروش آغازین را در مقایسه با سه قسمت قبلی در آمریکا به نام خود ثبت کرد و پس از انیمیشن های شگفت انگیزان 2، در جست وجوی دُری و شرک 3، رکورددار پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ سینمای آمریکا در هفته نخست اکران است.

در میان بازارهای خارجی داستان اسباب بازی 4، آمریکای لاتین بهترین عملکرد را داشت و مکزیک با فروش 23.4 میلیون دلاری پیشتاز شد و رکورد فروش آغازین سینمای این کشور شکست. سینمای آرژانتین نیز با فروش 6.9 میلیون دلاری برای محصول جدید دیزنی همراه بوده است.

داستان اسباب بازی 4 را جاش کولی با فیلمنامه ای از ویل مک کارمک و استفنی فولسوم کارگردانی می نماید. قسمت جدید این انیمیشن پس از یک وقفه 9 ساله و با گذشت بیش از 20 سال پس از ساخت قسمت اول آن به سینما آمده است. تام هنکس، تیم آلن، کیانو ریوز و جردن پیل از شاخص ترین صداپیشگان این فیلم هستند.

کمپانی دیزنی که سال جاری فیلم های انتقام جویان: آخر بازی (دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما با 2.6 میلیارد دلار) و همچنین نسخه سینمایی علاء الدین را اکران نموده امیدوار است با داستان اسباب بازی 4 به روند پیروز خود در سال 2019 ادامه دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 231

به "داستان اسباب بازی 4 پرفروش ترین فیلم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان اسباب بازی 4 پرفروش ترین فیلم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید