خرید های تازه پرسپولیس تعیین شدند؛ ارزان و بحث برانگیز!

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: پرسپولیس در شرایطی امروز شنبه از ساعت 18 باید به مصاف گل گهر برود که نیم نگاهی به جابجایی دارد. همین روز گذشته بود که یحیی گل محمدی خبر داد که قرار است پنجره این تیم باز شود تا آن ها بازیکن جدیدی بخرند.

خرید های تازه پرسپولیس تعیین شدند؛ ارزان و بحث برانگیز!

به گزارش خبرنگاران، همزمان با انتشار این صحبت ها، سایت ورزش سه، مدعی شده که پرسپولیس با 2 بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسیده و آن ها به زودی تهران می آیند. در بخشی از این گزارش عنوان شده باشگاه پرسپولیس با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف به توافق رسید. وحدت هنانوف مدافع 21 ساله تیم استقلال تاجیکستان است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و با پیراهن تیم استقلال هم باتوجه به مصدومیت آندری میسچنکو، برابر پرسپولیس به میدان رفت و نمایش درخشانی را هم ارائه کرد. منوچهر صفروف بازیکن 20 ساله ای است که به عنوان وینگ بک راست نقش آفرینی می کرد و حالا در قامت مدافع راست به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

اگر چنین خبری صحت داشته باشد، خرید های تازه پرسپولیس چندان هم بدون حرف و حدیث نخواهد بود. قبل از پرداختن به این حرف و حدیث ها، اما باید به نکات مثبت این مورد اشاره شود. نکته اصلی زیر 23 ساله بودن این دو بازیکن است. این بدان معنی است که در صورت نهایی شدن این انتقال، پرسپولیس همچنان یک جای خالی در سهمیه بزرگسالانش خواهد داشت و نگرانی بابت جذب مهاجم خارجی نخواهد داشت. نکته دیگر، ارزان بودن این بازیکنان است. به طوری که هزینه زیادی روی دست پرسپولیس نخواهد داشت.

موضوع بحث برانگیز، اما مدافع بودن این دو بازیکن است؛ شاید پرسپولیس نیاز به مدافع راست داشته باشد، ولی مدافع میانی اصلا! این باشگاه همین حالا با نارضایتی مدافعانش روبرو است که نتوانسته اند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. هنوز ماجرای قهر و اعتراض علیرضا ابراهیمی، مدافع تازه این باشگاه فراموش نشده است. او در ترکیب پرسپولیس فقط چند دقیقه فرصت بازی به دست آورده که آنهم در خط حمله و به عنوان مهاجم هدف بوده است!

حال با چنین ترافیکی در خط دفاع میانی پرسپولیس، معین نیست آیا تقویت این خط باید در اولویت برنامه های یحیی گل محمدی باشد یا خیر. البته که یکی از این دو بازیکن تازه، توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی را دارد و می تواند نیاز یحیی در این سمت از زمین را پوشش دهد، ولی آیا این بازیکن تجربه و کیفیت لازم برای جنگیدن با سیامک نعمتی و مهدی شیری را دارد؟

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1881

به "خرید های تازه پرسپولیس تعیین شدند؛ ارزان و بحث برانگیز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید های تازه پرسپولیس تعیین شدند؛ ارزان و بحث برانگیز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید