حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!

به گزارش سفر به کیش، زومیت نوشت: گوگل با اضافه شدن هوش مصنوعی Gemini Pro اکنون برنامه های تبلیغاتی بیشتری برای چت بات بارد دارد.

حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!

گوگل با هری کین، فوتبالیست معروف، همکاری نموده است تا نشان دهد بارد چطور می تواند در موقعیت های روزانه با پیکسل 8 پرو به کاربران یاری کند. ویدیو غول جست وجوی اینترنت نشان می دهد که Bard روش خوشحالی پس از گل جدیدی به کین پیشنهاد می دهد.

در ویدیو گوگل، مشاهده می کنیم هری کین از بارد می خواهد برای او سناریو خوشحالی خاصی پس از گل زدن ایجاد کند و هوش مصنوعی مذکور این کار را با جزئیات فراوان انجام می دهد.

در سال های اخیر، گوگل بارها تبلیغاتی با مضمون ورزشی منتشر نموده است. واحد گوشی گوگل قراردادی چندساله با اتحادیه فوتبال منعقد نموده است تا به طور رسمی به شریک تجاری تیم های بزرگ سالان مردان و زنان انگلیس تبدیل گردد. براساس پست وبلاگی گوگل، این شرکت با فوتبال زنان آلمان نیز همکاری می نماید.

در همین حال، گوگل تبلیغات هوش مصنوعی بارد در متروهای ژاپن را شروع نموده است. این شرکت بعلاوه با همکاری یوتیوبر معروف، مارک رابر، ویدیویی برای نمایش قابلیت های هوش مصنوعی بارد منتشر نموده است.

درحال حاضر، گوگل همچنان از برچسب آزمایشی در چت بات هوش مصنوعی بارد استفاده می نماید و بدین ترتیب پس از انتشار نسخه عمومی، انتظار داریم حجم تبلیغاتش درباره این ابزار مجذوب کننده افزایش یابد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2296

به "حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید