جزئیات بیشتری از آیفون SE 4 لو رفت!، عکس

به گزارش سفر به کیش، زومیت نوشت: یک افشاگر می گوید آیفون SE 4 همانند آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس درگاه USB-C و دکمه اکشن خواهد داشت.

جزئیات بیشتری از آیفون SE 4 لو رفت!، عکس

حساب کاربری Unknownz21 در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می گوید آیفون اس ای نسل 4 اپل همانند گوشی های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، به جای اسلایدر میوت به دکمه اکشن (Action Button) مجهز خواهد بود. این دکمه فشاری، قابلیت های متنوعی ارائه خواهد داد.

گوشی آیفون SE نو اپل از مدت ها قبل در شایعه ها ظاهر شده است. در ابتدا گفته شد اپل تصمیم گرفته فراوری آیفون اس ای نو را لغو کند، اما اکنون انتظار می رود این گوشی با طراحی مشابه آیفون 14 از راه برسد.

اسلایدر میوت

درگاه لایتنینگ

آیفون SE 4 اپل با درگاه USB-C فراوری می گردد؛ اتفاقی که چندان تعجب برانگیز نیست، چون اپل تحت فشار اتحادیه اروپا مجبور است درگاه USB-C را به گوشی هایش اضافه کند. احتمالاً آیفون 15 اولین گوشی اپل با این درگاه خواهد بود.

درحالی که بعضی از شایعه ها به بهره مندی آیفون SE 4 از حسگر اثر انگشت اشاره می نمایند، Unknownz21 می گوید این گوشی فیس ID خواهد داشت.

مهم ترین تغییر آیفون SE نسل چهارم، جایگزینی اسلایدر میوت با دکمه فشاری است. گفته می گردد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس همچنان اسلایدر میوت خواهند داشت. بعلاوه گفته شده که آیفون SE 4 در پنل پشتی تنها یک دوربین خواهد داشت.

نسل نو آیفون SE احتمالاً در سال 2025 روانه بازار می گردد. این گوشی جزو اولین آیفون های اپل با مودم 5G اختصاصی خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2273

به "جزئیات بیشتری از آیفون SE 4 لو رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتری از آیفون SE 4 لو رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید