جدیدترین اخبار دنیا سینمایی مارول از نمایشگاه D23

به گزارش سفر به کیش، اخبار نمایشگاه D23 دیزنی به سرعت در حال انتشارند و بخشی از مهم ترین اطلاعاتی که در این نمایشگاه منتشر می شوند به دنیا سینمایی مارول مربوط است.

جدیدترین اخبار دنیا سینمایی مارول از نمایشگاه D23

طبق جدیدترین خبرها دیزنی تاریخ عرضه قسمت دوم از مجموعه پلنگ سیاه را اعلام نموده است. بر این اساس فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2 (Black Panther 2) ششم ماه میلادی مه سال 2022 روی پرده می رود که یعنی 16 اردیبهشت سال 1401.

اولین قسمت از مجموعه پلنگ سیاه سال 2018 اکران شد و در آمریکای شمالی به عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شناخته می گردد. این فیلم سینمایی در سطح دنیا 1.35 میلیارد دلار فروخت و به نظر می رسد دیزنی و مارول اطمینان دارند دنباله این اثر سینمایی نیز نوعی پیروزی تضمین شده برای آن ها به حساب می آید.

تا به امروز معین شده که رایان کوگلر 33 ساله برای کارگردانی قسمت دوم باز خواهد گشت و به احتمال بسیار زیاد شاهد بازگشت مایکل بی.جردن هم خواهیم بود تا به ایفای نقش کیلمونگر بپردازد. همه این ها در حالی است که هنوز اطلاعات دقیقی درباره طرح داستانی پلنگ سیاه 2 منتشر نشده است.

همانطور که پیش از این گفته بودیم کیت هرینگتون بازیگر مشهور مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به دنیا سینمایی مارول پیوسته است اما معین نبود او قرار است در کدام یک از پروژه های مارول به ایفای نقش بپردازد. حالا این موضوع روشن شده و می دانیم هرینگتون به جمع بازیگران فیلم جاودانگان (The Eternals) خواهد پیوست. جمعی که تا به همین لحظه اسامی دیگری چون آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لورن ریدلاف، سلما هایک، لیا مک هیو و دان لی را در خود دارد.

جاودانگان را کلوئه ژائو براساس کمیک های جک کربی کارگردانی می نماید. ژائو یک کارگردان زن 37 ساله چینی-آمریکایی است که پیش از این ساخت دو اثر سینمایی را کارنامه دارد. فیلم قبلی ژائو یعنی سوارکار (The Rider) ساخته سال 2017 توسط منتقدان آمریکایی به شکل گسترده ای تحسین شد. ورود کلوئه ژائو به دنیا سینمایی مارول را باید هم زمان ورود او به سینمایی اساسا تجاری در نظر گرفت؛ کارگردانی که تا به حال موفقیت تجاری چشمگیری در کارنامه خود نداشته است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 337

به "جدیدترین اخبار دنیا سینمایی مارول از نمایشگاه D23" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار دنیا سینمایی مارول از نمایشگاه D23"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید