تیم ما در راستا موفقیت است، جوان ترین تیم لیگ هستیم

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی جمعه شب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مردم این شهر بابت کسب این پیروزی تبریک می گم. انصافا شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم که کسب پیروزی سهم نفت بود.

تیم ما در راستا موفقیت است، جوان ترین تیم لیگ هستیم

وی افزود: در نیمه نخست بازی موقعیت خاصی به تیم نفت آبادان ندادیم و در نیمه دوم هم با تعویض هایی که انجام دادیم هم به دنبال همین شرایط بودیم.

صادقی اضافه مرد: بعد از گلی که دریافت کردیم بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به شرایط بازی می توانستیم گلزنی کنیم ولی پیروز به این کار نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران با تاکید بر اینکه تیم ما در جهت پیروزیت است و پیروزیت فقط نتیجه دریافت نیست، اعلام نمود: ما جوان ترین تیم لیگ برتر هستیم. برای بازی های آینده سعی می کنیم اشتباهاتمان را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های نفت آبادان و سایپای تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 431

به "تیم ما در راستا موفقیت است، جوان ترین تیم لیگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ما در راستا موفقیت است، جوان ترین تیم لیگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید