تصاویر ، تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی، آمریکایی به ایران بیاید؟ (تور چین ارزان)

به گزارش سفر به کیش، وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین معرفی گردید. وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین رونمایی شد. برند چینی وولینگ این شاسی بلند هیبریدی را به تازگی به شکل رسمی با قیمت پایه 14 هزار و 459 دلار به بازار چین عرضه کرد. قیمتی که با ضوابط واردات به ایران همخوانی دارد اما وجود تحریم های فعلی امکان واردات خودروهای آمریکایی به ایران را تقریبا غیر ممکن می نماید. گجت نیوز در گزارشی به معرفی این محصول پرداخته است.

تصاویر ، تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی، آمریکایی به ایران بیاید؟ (تور چین ارزان)

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وولینگ چه ویژگی هایی دارد؟

وولینگ شینگچن هیبریدی به یک موتور 2 لیتری بنزینی 4 سیلندر و یک واحد برقی مجهز شده که این واحد برقی می تواند قدرتی برابر با 134 اسب بخار به فراوری برساند. در حال حاضر جزئیاتی از قدرت و گشتاور ترکیبی قوای محرکه این شاسی بلند هیبریدی اعلام نشده، اما طبق ادعای وولینگ این خودرو می تواند ظرف مدت 3.2 ثانیه از صفر به سرعت 60 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

این خودرو از لحاظ مصرف سوخت نیز در سطح مناسبی قرار گرفته است؛ به گونه ای که به ازای هر 100 کیلومتر حدود 4.6 لیتر سوخت مصرف می نماید و مقدار مصرف سوخت آن به شکل ترکیبی نیز 5.7 لیتر خواهد بود.

وولینگ شینگچن هیبریدی از لحاظ طراحی نیز خودرویی کاملا مجذوب نماینده محسوب می گردد. در نمای جلو این خودرو یک جلوپنجره یکپارچه مشکی به همراه چراغ های اصلی چند ضلعی و زاویه دار به چشم می خورد. از سایر ویژگی های نمای جلو می توان به مه شکن های جداگانه، فلاپ نقره ای و قسمت سیاه رنگ سپر جلو اشاره نمود. در نمای عقب این خودرو نیز چراغ های سه گوش دیده می شوند که یک تریم مشکی براق آنها را به یکدیگر متصل نموده است.

طول این شاسی بلند هیبریدی 4954 میلی متر، عرض آن 1820 میلی متر، ارتفاع ان 1750 میلی متر و فاصله بین محوری آن نیز 2750 میلی متر اعلام شده است. از امکانات کابین این خودرو نیز می توان به به روزرسانی از راه دور سیستم عامل لینگ OS، غربیلک فرمان D کات، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی 8 اینچی اشاره نمود.

طراحان پشتی صنلی های ردیف را به گونه ای طراحی کردند تا 14 درجه به سمت عقب خم گردد که چنین ویژگی برای سرنشینان راحتی بیشتری را به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه مشتریان با پرداخت مبلغی بیشتر می توانند سانروف پانورامیک را نیز به این خودرو اضافه نمایند.

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2128

به "تصاویر ، تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی، آمریکایی به ایران بیاید؟ (تور چین ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، تحریم ها می گذارد این شاسی بلند هیبریدی 14500 دلاری چینی، آمریکایی به ایران بیاید؟ (تور چین ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید