تختیِ مجید خدایی به میلان رفت

به گزارش سفر به کیش، فیلم شهسوار با بازی مجید خدایی در نقش دنیا پهلوان تختی در جشنواره میلان شرکت کرد.

تختیِ مجید خدایی به میلان رفت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره فیلم های ورزشی میلان یکی از مهم ترین جشنواره های بین المللی با رویکرد ورزشی است که سال جاری سی و هشتمین دوره آن برگزار گردید و فیلم شهسوار ساخته علی شاه محمدی در آن شرکت نموده است. این فیلم با موضوع زندگی دنیا پهلوان غلامرضا تختی قهرمان پرآوازه فقید ایران ساخته شده که مجید خدایی دارنده مدال برنز سال 2002 کشتی آزاد دنیا در این فیلم در نقش غلامرضا تختی حاضر شده است.

مجید خدایی سرمربی پیشین تیم ملی جوانان درباره این فیلم به خبرنگاران گفت: در این مستند سینمایی صحنه هایی واقعی از زندگی دنیا پهلوان تختی به نمایش گذاشته شد و چون واقعی بود برای من خیلی دلنشین بود. اینکه نقش آقا تختی را بازی کردم، برای من افتخاری بود.

وی ادامه داد: سال ها پیش از اینکه به کشتی بیایم بارهاز از منش و خاطرات تختی شنیده بودم و در این فیلم نقش او را در مسابقاتی که داشته، اردوی المپیک و مصاحبه هایش بازی کردم. معمولا آنچه از قهرمانان مان می بینیم، شاید تنها رقابت آنها داخل میدان باشد، در حالی که افرادی که قهرمان شده و به نوعی به عنوان الگو در جامعه مطرح هستند، در این راستا سختی ها و مسائل زیادی سر راهشان بوده که حتی بیشتر از رقیب در میدان مسابقه، آزارشان می داده؛ از سیاست های حاکم بر آن دوره و مسائلی که همواره پنهان مانده گرفته تا دوره ورزشی این قهرمان در این مستند سینمایی به نمایش درآمده است.

کشتی گیر پیشین تیم ملی با ابراز امیدواری به اینکه فیلم شهسوار در جشنواره میلان جایزه بگیرد، تاکید نمود: اسم آقا تختی عظیم است و این خیلی برای همه جذاب خواهد بود که او در زندگی اش از چه چیزهایی گذشته است. امیدوار هستیم با این اتفاق، الگوی ورزشی خودمان را به خوبی به دنیا معرفی نموده باشیم. این فیلم در جشنواره داخلی هم پذیرفته شده که به خاطر کرونا فعلا نمایش آن به تاخیر افتاده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1239

به "تختیِ مجید خدایی به میلان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تختیِ مجید خدایی به میلان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید