تأکید لمپارد بر جذب بازیکن در پی پیروزی چلسی مقابل هال سیتی

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتبال چلسی از مدیران باشگاه چلسی خواست نسبت به تقویت تیم تحت راهنمایی وی اقدام نمایند.

تأکید لمپارد بر جذب بازیکن در پی پیروزی چلسی مقابل هال سیتی

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل هال سیتی به فزونی 2 بر یک دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: ما بازی را در کنترل خود داشتیم اما از موقعیت های مان به خوبی استفاده نکردیم. ما بازی خوبی ارائه کردیم اما نتوانستیم زودتر کار هال سیتی را تمام کنیم. در واقع ما خودمان برای خودمان مشکلاتی را به وجود آوردیم.

وی اضافه کرد: ما مقابل دروازه هال سیتی کوشش زیادی کردیم، اما نتوانستیم از موقعیت های خود بهره لازم را ببریم. من احساس می کنم از این حیث رکوردشکنی کردیم. ما درصد بالایی از مالکیت توپ و شوت به دروازه را داشتیم اما در نهایت این آمار به حساب نمی آید. ما باید گل های بیشتری می زدیم. در دقایق پایانی بازی هم مرتکب اشتباهی شدیم و هال سیتی را در موقعیت دو به دو قرار داریم.

سرمربی آبی پوشان لندنی همچنین با اشاره به احتیاج این باشگاه برای جذب بازیکن پس از لغو محرومیتی که فیفا برای شان در نظر گرفته بود، گفت: در حال حاضر حرکتی در نقل وانتقالات نکرده ایم که بخواهم در موردش صحبت کنم. ما در تابستان از جذب بازیکن محروم بودیم و این به ما لطمه زد. ما ادن اِزار، یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان مان را در تابستان از دست دادیم. وظیفه من این است که با کار روزانه باعث بهتر شدن بازیکنانم شوم و در مقابل باشگاه با آوردن بازیکنان جدید راستا حرکتی ما را شکل می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 732

به "تأکید لمپارد بر جذب بازیکن در پی پیروزی چلسی مقابل هال سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید لمپارد بر جذب بازیکن در پی پیروزی چلسی مقابل هال سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید