بیک زاده: به لیگ قهرمانان می رسم، استقلال خوب نبود ولی جبران می کنیم

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: مدافع ملی پوش و مصدوم استقلال گفت که به بازی مقابل بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

بیک زاده: به لیگ قهرمانان می رسم، استقلال خوب نبود ولی جبران می کنیم

هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت مصدومیتش گفت: خوشبختانه شرایط بهتری دارم و کارهای هوازی را انجام می دهم. عکس جدیدی گرفتم که خوشبختانه مشکل خاصی نداشت و به زودی در تمرینات گروهی استقلال حاضر خواهم شد. فردا هم قرار است تست بدهم تا کادر پزشکی آخرین وضعیتم را مورد آنالیز قرار دهد.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای استقلال بازی خواهد نمود گفت: تا چند روز دیگر به تمرینات برمی گردم.در بازی پنجشنبه با داماش غایبم ولی بعد از آن در خدمت استقلال خواهم بود و به بازی لیگ قهرمانان مقابل نماینده تایلند می رسم. باید از کادر پزشکی باشگاه تشکر کنم که کوشش می نماید شرایط بازی را هر چه زودتر پیدا کنم.

بیک زاده در خصوص برد استقلال مقابل صبا و بازی ضعیف استقلال مطرح نمود: این درست است که بد بازی کردیم ولی مطمئنا این بازی را در آینده جبران خواهیم کرد. طرفداران استقلال توقع دارند هم ببریم و هم خوب بازی کنیم و ما هم باید خواسته آنها را در زمین پیاده کنیم. گاهی اوقات پیش می آید حتی یک تیم مدعی هم خوب بازی نمی نماید ولی از همه مهمتر این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 355

به "بیک زاده: به لیگ قهرمانان می رسم، استقلال خوب نبود ولی جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک زاده: به لیگ قهرمانان می رسم، استقلال خوب نبود ولی جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید