صانعی: مقابل لبنان بازی راحت تری نسبت به دیدارهای قبل داشتیم، امیدوارم مقابل تایلند سربلند باشیم

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان اعتقاد بازیکنان ایران مقابل لبنان بازی راحت تری را نسبت به دیدارهای مرحله گروهی انجام داده اند.

صانعی: مقابل لبنان بازی راحت تری نسبت به دیدارهای قبل داشتیم، امیدوارم مقابل تایلند سربلند باشیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی پس از پیروزی تیم زیر 20 سال ایران مقابل لبنان و صعود به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا مطرح کرد: خوشبختانه در این بازی هم با گل های زیاد به پیروزی رسیدیم. بچه ها نسبت به دیدارهای قبل، بازی راحت تری را انجام دادند. اگر لبنان در گروه ما بود احتمال صعودش خیلی کم بود و تیم های گروه به مراتب سخت تر از لبنان بودند.

وی اضافه کرد: در بازی های مرحله گروهی، مثلاً از 8 فرصت 6 گل می زدیم، اما در این بازی اگر توپ های ما گل می شد تیم لبنان بیش از 15 گل دریافت می کرد. بچه ها سه فرصت دو به تک با دروازه بان را به دلیل استرسی که در مرحله حذفی داشتند از دست دادند.

صانعی اظهار داشت: به دنبال این بودیم که در مرحله حذفی بدون از دست دادن بازیکنان مان کار را دنبال کنیم و اخطار نگیریم و بازیکنی خدای ناکرده آسیب نبیند. خوشبختانه به سلامت از این مرحله عبور کردیم. امیدوارم در مرحله بعد و بازی تایلند هم سربلند باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 567

به "صانعی: مقابل لبنان بازی راحت تری نسبت به دیدارهای قبل داشتیم، امیدوارم مقابل تایلند سربلند باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: مقابل لبنان بازی راحت تری نسبت به دیدارهای قبل داشتیم، امیدوارم مقابل تایلند سربلند باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید