ببینید؛ جوئل و الی در قالب یک دستکاری به گاد آو وار می آیند!

به گزارش سفر به کیش، یک ماد تازه، شخصیت های جوئل و الی از دنیای آخرالزمانی لست آو آس را به طرز فوق العاده ای وارد دنیا فانتزی گاد آو وار 2018 نموده است.

ببینید؛ جوئل و الی در قالب یک دستکاری به گاد آو وار می آیند!

وقتی صحبت از بازی های انحصاری پلی استیشن می گردد، معمولا دو بازی لست آو آس و گاد آو وار زودتر از بقیه به فکر بازیکنان می آید. این دو اثر از برترین بازی های نسل های خود هستند و در تاریخ بازی های ویدیویی جایگاه های شایسته ای برای خود پیدا نموده اند. حال اگر این دو را کنار هم بگذارید، چه اتفاقی می افتد؟

این دقیقا همان کاری است که مادسازی با نام Omega Fantasy انجام داده و مدل هایی برای جوئل و الی ایجاد نموده است که جایگزین کریتوس و آترئوس در بازی گاد آو وار 2018 می شوند. نه تنها این، بلکه جوئل با کوله پشتی خود نیز مجهز شده است و از طرفی تبر لوایتان کریتوس با یک لوله جایگزین شده است که البته از نظر قدرت در مقایسه با آجرها، بطری ها و تفنگ های مختلفی که در لست آو آس یافت می شوند، ارتقا یافته و عملکرد مشابهی را نسبت به تبر ذکر شده ارائه می دهد.

با این حال فقط جوئل و الی نیستند که به بازی اضافه شده اند. شخصیت دیوید به عنوان بالدور در ابتدای بازی با جوئل خواهد جنگید و دراگر ها نیز اکنون تبدیل به کلیکرهای ترسناکی شده اند. دیوید یکی از آنتاگونیست هایی است که الی در نیمه دوم لست آو آس با آن برخورد می نماید. جالب است بدانید که این مادساز تنها خود را به تغییر مدل های سه بعدی بازی محدود ننموده است و دیالوگ هایی از لست آو آس را به بازی اضافه نموده تا تجربه مجذوب نماینده تری را ارائه دهد. طبق گفته سازنده، یافتن و ویرایش هر یک از این دیالوگ ها زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که از زمان انتشار گاد آو وار 2018 روی رایانه های شخصی، مطابق انتظار مادهای مختلفی برای آن منتشر شده است که بعضا بازی را مجذوب نماینده و مفرح نموده اند. از بین این مادها می توان به ماد نسخه جوان تر کریتوس، سی جی و بیگ اسموک از بازی جی تی ای سن آندرس و مستر چیف اشاره نمود. البته همه مادها تنها به تغییرات ظاهری شخصیت ها محدود نشده اند و بعضی از آن ها در کنار تغییراتی در اتمسفر بازی، پرفورمنس آن را بهتر از قبل نموده اند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با پلی استیشن، استودیوی ناتی داگ به تازگی رسما از نسخه بازسازی شده لست آو آس 1 برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده است و این بازی بعلاوه قرار است در آینده برای رایانه های شخصی عرضه گردد. در همین حال، گزارش های اخیر ادعا می نمایند که گاد آو وار رگناروک نیز در نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2090

به "ببینید؛ جوئل و الی در قالب یک دستکاری به گاد آو وار می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ جوئل و الی در قالب یک دستکاری به گاد آو وار می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید