اینستاگرام نوجوانان را از محتوای تکراری دور می نماید
به گزارش سفر به کیش، اینستاگرام سال گذشته یک ابتکار نو برای پنهان کردن محتوای مضر از دید کاربران معرفی کرد. این شبکه اجتماعی به زودی این ویژگی را در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند ارائه خواهد نمود.
به گزارش خبرنگاران، در صورتی که نوجوانی مدت زیادی را در صفحه اکسپلور اینستاگرام به تماشای پست هایی با موضوع خاص بگذراند، این پلتفرم اعلانی را به او نشان داده و پیشنهاد می نماید که به تماشای پست های دیگر بپردازد. اینستاگرام می گوید این ویژگی برای تشویق نوجوانان به کشف چیز های نو است و موضوعات تکراری را از دید آنها حذف می نماید.
همانطور که در تصویر منتشر شده از این ویژگی مشاهده می گردد، کاربران در صورت مرور زیاد یک موضوع خاص، اعلانی دریافت نموده که از آن ها می خواهد از میان پست هایی با موضوعات مختلف، یکی را انتخاب و مرور نمایند. ضربه زدن بر روی یک پست به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای متفاوتی با محتوای قبلی که مرور نموده اند را مشاهده نمایند. یک نظرسنجی به وسیله اینستاگرام نشان داد که 58.2 درصد از پاسخ دهندگان موافق این ویژگی هستند.
این شبکه اجتماعی در آزمایشی که در مدت یک هفته بر روی کاربران خود انجام داد، شاهد بود که از هر پنج کاربر یک نفر با دریافت تلنگر موضوع در حال مروررا تغییر می داد. آدام موسری مدیر اینستاگرام، در مصاحبه ای با CBS Mornings گفت: ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم نسبت به زمانی که در اینستاگرام می گذرانند احساس خوبی دارند. مهم نیست که چه موضوعی را دائم مرور می کنید، در صورت گذراندن وقت زیادی بر روی یک موضوع ما به شما اطلاع داده و موضوعات دیگری را پیشنهاد می دهیم.
کاربران بدون توجه به مضر یا مفید بودن موضوعی که در حال پیمایش آن هستند، تلنگر ها را دریافت خواهند کرد. لیزا کرنشاو سخنگوی اینستاگرام می گوید: اعلان ها پس از پیمایش چند پست متوالی با موضوع یکسان نمایش داده می شوند. ما سعی داریم پست هایی را که از نظر ظاهری با پست های قبلی مرتبط هستند، حذف کنیم. اینستاگرام بعلاوه در کوشش است تا ویژگی Take a Break را که نوجوانان را به گذراندن مدتی در خارج از اینستاگرام تشویق می نماید، به روشی تعاملی تر به Reels بیاورد.
منبع: theverge
منبع: فرارو