ایتالیایی ها به دنبال دروازه بان ناکام بارسلونا

به گزارش سفر به کیش، نتو گلر برزیلی بارسا بسیار بعید است فصل بعد هم در این باشگاه ماندنی باشد.

ایتالیایی ها به دنبال دروازه بان ناکام بارسلونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنتو دو سال پیش از والنسیا به بارسلونا پیوست؛ در حالی که سابقه دو فصل بازی برای یوونتوس را نیز در کارنامه داشت. او با علم به اینکه ذخیره تراشتگن خواهد بود، قبول کرد به بارسلونا بیاید و اغلب در کوپا دل ری شانس بازی پیدا کرد و تقریبا ذخیره دائمی گلر آلمانی بود.

قرارداد نتو 4 ساله به ارزش 35 میلیون یورو(26 ثابت و 9 میلیون بندهای متغیر) بود ولی گلر برزیلی دیگر تمایلی برای ماندن در بارسلونا ندارد. او زمستان گذشته نیز قصد جدایی داشت ولی یک مصدومیت مانع شد او به هدفش برسد.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا با جدایی نتو مخالفتی ندارد و مشتاق است تا اینیاکی پنیا و آرنائو تناس از تیم های پایه، فصل بعد دروازه بان های دوم و سوم باشگاه باشند. حتی این امکان وجود دارد که جوردی ماسیپ گلر وایادولید که محصول آموزشگاه لاماسیاست، به بارسا برگردد.

ابتدا گفته می شد نتو راهی اورتون خواهد شد ولی اکنون سه پیشنهاد از باشگاه های عظیم ایتالیایی برای وی رسیده و شاید مسیرش کاملا عوض گردد.

در واقع اینتر، میلان و رم به خرید نتو علاقه مند شده اند و می خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند. در همین رابطه جولیانو برتولوچی وکیل نتو هفته آینده به بارسلونا سفر خواهد نمود تا با مدیران باشگاه کاتالان صحبت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1694

به "ایتالیایی ها به دنبال دروازه بان ناکام بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها به دنبال دروازه بان ناکام بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید