انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه مونستر آلمان

به گزارش سفر به کیش، تفاهم نامه همکاری های علمی-پژوهشی بین پژوهشکده کردستان شناسی و دانشکده هنر و معماری از دانشگاه کردستان ودانشکده زبان شناسی، موسسه شرق شناسی باستان و باستان شناسی خاورمیانه از دانشگاه مونستر آلمان، منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه مونستر آلمان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، در تفاهم نامە ای که به امضای کیومرث ایراندوست رئیس دانشکده هنر و معماری و امید قادرزاده مدیر پژوهشکده کردستان شناسی از طرف دانشگاه کردستان و دکتر اریک آچرمارن رئیس دانشکده زبان شناسی، کریستین کلبر مدیر موسسه مطالعات خاور نزدیک باستان و باستان شناسی خاورمیانه و استاد باستان شناسی خاورمیانه و فلوریان یانوشا کرپنر رسید، بر همکاری های دو جانبە در راستای ایجاد و تقویت ارتباطات آموزشی و پژوهشی مابین دو دانشگاه کردستان و مونستر تاکید شده است. بعلاوه در این تفاهم نامه، انجام پروژه های تحقیقاتی، هدایت و مشاوره خاتمه نامه های دانشجویی (کارشناسی، ارشد و دکترا)، مشارکت در برگزاری کارگاه ها و سمینارهای علمی، برگزاری، دوره های کوتاه مدت و برنامه های تبادل اساتید و دانشجویان مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

لازم به ذکر است دانشگاه مونستر دارای بیش از 45 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از 4700 عضو هیئت علمی می باشد. این دانشگاه بر اساس آخرین رتبه بندی اعلام شده از سوی QS حائز رتبه 411 دنیا است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1916

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه مونستر آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین دانشگاه کردستان و دانشگاه مونستر آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید