انتقاد سهراب از تیم خودش: از شکل بازی مان راضی نبودم

به گزارش سفر به کیش، در ارزیابی عملکرد تیم یک بخش این بود که تیم صعود کند ولی یک بخش هم شکل بازی است. این را هم باید در همه شکل های فوتبال دید و نه فقط در حمله یا در دفاع.

انتقاد سهراب از تیم خودش: از شکل بازی مان راضی نبودم

انتقاد سهراب از تیم خودش

سهراب بختیاری زاده مربی تیم امید در واکنش به برکناری کرانچار و اینکه آیا باید این تصمیم را عجیب تلقی کنیم، گفت: به هر حال هر باشگاهی هر فدراسیونی همان طوری که یکسری انتخابات دارند و فردی را برای مربیگری انتخاب می نمایند، حق تغییر مربی را هم دارند. حالا فرقی نمی کند مربی یا یاری؛ وقتی به جمع بندی برسند که نمی توانند کار نمایند، جدا می شوند و این عجیب نیست.موضوعی که مهم است اینکه مربی بعدی زمان دارد و اگر زمان نداشت، شرایط سخت می شد.

دستیار کرانچار از نحوه بازی تیمش رضایت ندارد و می گوید: خب در بازی ها انتظارات برآورده نشد. در ارزیابی عملکرد تیم یک بخش این بود که تیم صعود کند ولی یک بخش هم شکل بازی است. این را هم باید در همه شکل های فوتبال دید و نه فقط در حمله یا در دفاع.فدراسیون به ما یاری کرد با تیم زیر 21 سال به بازی های آسیایی برویم تا به هماهنگی تیم یاری کند. اردوها بد نبود و بازی های محبت آمیز هم کم نبود ولی واقعیت این بود شکلی که ما نشان دادیم رضایت بخش نبود.

مربی تیم امید در خصوص جلسه ای که منجر به قطع همکاری با کرانچار شد، گفت: من در جلسه نبودم ولی از شکل بازی تیم راضی نبودم و حتما در جلسه پس از آنالیز هایی که داشته اند، به این جمع بندی رسیدند که همکاری را ادامه ندهند.

او در خصوص جانشین کرانچار هم گفت: چیزی که صحبت شده مربی داخلی است و زمان کافی دارد.البته به شرطی که زمان کافی داده گردد و حمایت های لازم انجام گردد.

سهراب درباره تکلیف سایر اعضای کادر فنی امید هم گفت: من قرارداد دارم ولی چیزی که مهم است اینکه تیم امید پیروز گردد. اگر باشیم که کوشش می کنیم تیم به المپیک برسد واگر نبودیم هم دعا می کنیم تیم پیروز باشد. به هر حال فوتبال حرفه ای همین است.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 188

به "انتقاد سهراب از تیم خودش: از شکل بازی مان راضی نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سهراب از تیم خودش: از شکل بازی مان راضی نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید