افزایش تلفات کرونا: 618 مورد فوتی

به گزارش سفر به کیش، تلویزیون دولتی چین گزارش داد که با مرگ 69 بیمار مبتلا به کرونا شمار قربانیان این ویروس در استان هوبی به 618 نفر رسیده است.

افزایش تلفات کرونا: 618 مورد فوتی

به گزارش ایرنا، رویترز بامداد آدینه به نقل از تلویزیون چین نوشت 2 هزار و 447 مورد جدید ابتلا به کرونا در هوبی شناسایی شده اند که بدین ترتیب مجموع مبتلایان در این استان به 22 هزار و 112 نفر رسیده است.

بدین ترتیب، شمار مبتلایان به کرونا در سراسر چین از 30 هزار نفر عبور نموده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت نموده است.

کانون اصلی این بیماری، استان هوبی و مرکز آن ووهان است. طبق گزارش ها، تا به امروز 2 مورد فوت بیمار مبتلا به کرونا در هنگ کنگ و فیلیپین ثبت شده است که تنها موارد فوتی در خارج از چین به شمار می آید.

دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این بیماری تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می گردد مبتلایان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

تا به امروز تعداد زیادی از شرکت های هواپیمایی از جمله هواپیمایی قطر، ایر کانادا، ایر فرانس، ایر سئول، امریکن ایر لاینز، بریتیش ایر ویز، لوفتانزا، ترکیش ایر لاین و ایر لاین اتحاد، سفرهای خود را به مقصد چین به حال تعویق در آورده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 760

به "افزایش تلفات کرونا: 618 مورد فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تلفات کرونا: 618 مورد فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید