شروع دومین المپیاد دانشگاه های خراسان شمالی از 28 آبان ، ثبت نام تا 14 آبان ادامه دارد

به گزارش سفر به کیش، رئیس هیات ورزش های دانشگاهی خراسان شمالی گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی از از 28 آبان تا 7 آذر برگزار می گردد.

شروع دومین المپیاد دانشگاه های خراسان شمالی از 28 آبان ، ثبت نام تا 14 آبان ادامه دارد

میثاق حسینی، رئیس هیات ورزش های دانشگاهی خراسان شمالی، در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی توسط هیات ورزش های دانشگاهی خراسان شمالی از 28 آبان الی 7 آذر برگزار می گردد؛ این مسابقات در 13 رشته پسران و 11 رشته دختران شامل فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، شطرنج، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، جودو و کشتی در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رقابت ها افزایش مشارکت ورزشی دانشجویان استان است، ادامه داد: برقراری جو نشاط و رقابت سالم بین دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از دیگر اهداف این رقابت ها به شمار می آید.

رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز اولین المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی خراسان شمالی با مشارکت 24 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در 13 رشته پسران و 11 رشته دختران، در شهر بجنورد برگزار گردید که در خاتمه، دانشگاه های دولتی، آزاد و پیغام نور بجنورد، به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در خاتمه گفت: ثبت نام تیم ها در این رقابت ها رایگان می باشد و تیم های دانشجویی می توانند از هم اکنون تا 14 آبان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 468

به "شروع دومین المپیاد دانشگاه های خراسان شمالی از 28 آبان ، ثبت نام تا 14 آبان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دومین المپیاد دانشگاه های خراسان شمالی از 28 آبان ، ثبت نام تا 14 آبان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید