آدرنالین خونتان کم شده؟ این مطلب را از دست ندهید

به گزارش سفر به کیش، 5 پیشنهاد آدرنالین ساز

تصور کنید از بلندترین قله های جهان بالا می روید، از یک برج بلند خودتان را به پایین پرتاب می کنید و یا با تک چرخ، روی قله های کوه این طرف و آن طرف می روید. زندگی های روزمره شاید کمتر به ما فرصت تجربه کردن این هیجان ها را بدهد. اما اگر واقعا کمبود آدرنالین را دربدنتان حس می کنید، این مطلب می تواند انگیزه خوبی باشد برای آغاز تجربه هایی که ضربان قلبتان را حسابی بالا می برند. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که زندگی برایتان در همین هیجان ها و ضربان قلب بالا جریان دارد، این 5 پیشنهاد آدرنالین ساز را از دست ندهید. با خبرنگاران همراه باشید.

آدرنالین خونتان کم شده؟ این مطلب را از دست ندهید

فلای بورد

مثل یک سوپر قهرمان روی آب پرواز کنید! پرواز و تلو تلو خوردن روی آب دریا، هیجان زیادی دارد. فلای بورد، یکی از مجذوب نماینده ترین سرگرمیات آبی است که برای آن دسته از علاقمندان به سوپر قهرمان ها خیلی مناسب است! این سرگرمی هیجان انگیز را می توانید در سواحل زیادی از جمله سواحل جزیره کیش در ایران تجربه کنید. این گزینه یکی از گران ترین سرگرمیات آدرنالین ساز است که در دبی، استرالیا و آمریکا هم هواداران زیادی دارد.

تک چرخ روی کوه

تصور دوچرخه سواری روی ارتفاعات یک کوه به مقدار کافی آدرنالین ساز است. اما تصور کنید با تک چرخ بخواهید روی کوه ها ماجراجویی کنید. بدون شک تصور آن هم حسابی آدرنالین وارد بدنتان می نماید. البته شدیدا توصیه می کنم این کار را با دوچرخه آغاز کنید!

سفر به درون آتشفشان

نگران نشوید، منظورم آتشفشان های خاموش است! در ایسلند می توانید به یکی از همین آتشفشان بروید و سفری به اعماق زمین را تجربه کنید. این کار یکی از آن دسته تجربیات بکر و متفاوتی است که می تواند تا مدت ها حالتان را دگرگون کند. با تماشا سنگ های منحصر به فرد و رنگ های زیبایی درون این آتشفشان، حس ورود به جهانی جدیدی را خواهید داشت.

پرش از برج

اگر از معتادان آدرنالین باشید، احتمالا بانجی جامپنگ را تجربه نموده اید. تصور کنید این بار به جای یک مکان خلوت، از روی برج بلندی به وسط یک شهر شلوغ بپرید. حتی تصورش هم حسابی هیجان انگیز است و ضربان قلب آدم را بالا می برد. یکی از برترین شهر ها برای تجربه این سرگرمی آدرنالین ساز، تورنتوی کانادا است.

پیاده روی، روی صخره

تماشا این عکس به تنهایی آدم را حسابی هیجان زده می نماید. در ارتفاع 200 متری کوه هوشان در چین، بازدید نمایندگان باید بر روی یک پل چوبی حرکت نمایند تا به قسمت دیگری از آن برسند. اگر فکر می کنید این همه آدرنالین را بی فایده وارد بدنتان می کنید، بهتر است بدانید در انتهای این پل به دوردست ترین چایخانه های جهان می رسید که برترین و با کیفیت ترین چای های جهان را عرضه می نمایند. شاید خوردن یک فنجان چای دلچسب بتواند شما را راضی به امتحان کردن این تجربه بکند!

منبع: الی گشت
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2057

به "آدرنالین خونتان کم شده؟ این مطلب را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرنالین خونتان کم شده؟ این مطلب را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید