گلایه باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم ملی

به گزارش سفر به کیش، علیرضا اشرف درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: روز گذشته بازی محبت آمیز خوبی با سپاهان برگزار کردیم. طبق برنامه ای که کادرفنی قبل از دیدار مهم با الهلال عربستان داشت، دیدار تدارکاتی با سپاهان را هم برنامه ریزی کرده بود و طبق صحبت کادرفنی دو تیم قرار شد این بازی محبت آمیز در شرایط نزدیک به دیدار رسمی برگزار شود تا هر دو تیم محک جدی بخورند.

گلایه باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم ملی

وی افزود: خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و در دیداری خوب تیم ما قبل از سفر به عربستان و برگزاری دیدار با الهلال محک جدی خورد. جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا هم تشکر کنیم که کمال همکاری را با ما داشتند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: البته باید گلایه ای از سرمربی تیم ملی داشته باشیم. با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و نداشتن بازی رسمی، برای آماده سازی هرچه بهتر پرسپولیس در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال، مهدی ترابی و میلاد سرلک را حداکثر یک نیمه برای بازی محبت آمیز با سپاهان در اختیار تیم ما قرار دهند، سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

اشرف ادامه داد: باشگاه در این زمینه درخواست رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و آقای صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه و افشین پیروانی مدیر تیم هم برای عملی شدن این درخواست مذاکراتی با دبیر فدراسیون فوتبال انجام دادند. حتی کریم باقری هم از طرف سرمربی ما مستقیما با اسکوچیچ صحبت کرد، اما باز هم با درخواست پرسپولیس مخالفت شد و واقعا شگفت زده ایم. اگر این دو بازیکن مقابل امارات بازی کرده بودند، چنین درخواستی نمی کردیم، ولی وقتی بازی نکرده بودند توقع داشتیم این همکاری صورت گیرد.

وی گفت: به ما خاطرنشان کردند سرمربی تیم ملی گفته تیم ملی دیدار مهمی با کره جنوبی پیش رو دارد و بهانه شان همین بود. حضور این دو بازیکن در دیدار مقابل با سپاهان می توانست به پرسپولیس که تک نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است، کمک کند و اتفاقا برای تیم ملی هم این موضوع خوب می شد چرا که این دو بازیکن می توانستند بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرند. ضمن اینکه در گذشته این مورد را داشتیم که اجازه خروج بازیکن از اردوی تیم ملی داده شده بود (اخباری، بازیکن تراکتور)، ولی در کمال تعجب این درخواست رد شد.

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس افزود: موضوع دیگر اینکه وقتی بازیکنی را آماده به تیم ملی می دهیم انتظار داریم که بازیکن را آماده و در شرایط بازی تحویل بگیریم، اما شما ببینید در این چند ماه گذشته چند بار بازیکن پرسپولیس با مصدومیت به اردوی تیم ما برگشته است؟ آسیب دیدگی وحید امیری و کمال کامیابی نیا که هر کدام را از چندین بازی محروم کرد، گویای این اتفاق است.

اشرف نام کرد: با وجود اینکه پرسپولیس در چند سال اخیر همواره از همه لحاظ با فدراسیون فوتبال و تیم ملی همکاری کرده است، با تیم ما همکاری نشد. در سال های اخیر بیشترین همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم ملی از لحاظ در اختیار گذاشتن بازیکنان داشتیم. حتی مربیان تیم هم به تیم ملی رفته اند و شما هیچ تیمی را در دنیا پیدا نمی کنید که دو مربی اش در اختیار تیم ملی باشند، اما باشگاه پرسپولیس برای موفقیت تیم ملی این کار را انجام داد.

وی شرح داد: همان طور که یحیی گل محمدی در گذشته خاطرنشان کرد پرسپولیس به همکاری با تیم ملی افتخار می کند و هیچ چشم داشتی هم در مقابل ندارد. با افتخار و برای سربلندی کشورمان با فدراسیون تعامل می کنیم، اما متأسفانه گویا این همکاری یکطرفه است و فقط پرسپولیس باید همکاری کند.

مدیر رسانه ای پرسپولیس گفت: باز هم اشاره می کنم که درخواست غیرمعقولی نداشتیم. بازی پرسپولیس با الهلال یک بازی فراباشگاهی و ملی است و ما نماینده ایران هستیم. در آینده، برای تعامل بیشتر انتظاری از پرسپولیس نداشته باشید. ما هر بار حسن نیت خود را نشان دادیم، ولی برخوردی که دیروز از سوی اسکوچیچ انجام شد، نشانی از تعامل نداشت.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1830

به "گلایه باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید