پارما امروز به سری D تبعید می شود

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: باشگاه پرافتخار ایتالیا تنهاچند ساعت تا سقوط به پایین ترین سطح فوتبال ایتالیا فاصله دارد.

پارما امروز به سری D تبعید می شود

به گزارش خبرنگاران، اگر سه علاقه مند به خرید پارما تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) از ارائه پیشنهاد رسمی طفره بروند، باشگاه با رای دادگاه دسته چهارمی خواهد شد.

فاتح سابق جام یوفا از ابتدای فصل گذشته درگیر مسائل مالی وسیعی بود و پس از قطعی شدن سقوطش به سریBفقط زمزمه هایی برای خرید باشگاه و تسویه بدهی ها به گوش رسیده اما عملا هیچ یک از 3 خریدار باشگاه پا پیش نگذاشته اند.

اگر تا وقت اداری چهارشنبه اوضاع همین گونه باقی بماند، ظرف کم تر از 24 ساعت دیگر ورشکستگی و سقوط پارما به دسته پایین تر از سوی دادگاه ایتالیا اعلام می گردد.

قهرمان فصل 199-1988 جام یوفا در حال حاضر فقط 4.5 میلیون یورو قیمت دارد اما حتی در این شرایط هم هیچ خریداری راضی نیست زیر بار بدهی های سنگین باشگاه برود.

از جوزپه و جووانی کاردو، دو غول سینمایی، میک پیازا، بازیکن افسانه ای بیسبال آمریکا و پائولو اسکودیری،مجری گروه آدلر به عنوان خریداران باشگاه نام برده می گردد.

اعلام وضعیت آن ها به دادگاه، مشخص می کند آیا خریداری برای پارما پیدا می گردد یا پارما رسما تا ساعاتی دیگر به دسته چهارم می رود.

در این شرایط، بازیکنان پارما با کاهش 75 درصدی دستمزد، بدهی های باشگاه را به 22 میلیون یورو رسانده اند اما انگار اوضاع پارما بحرانی از آن است که با این بذل و بخشش های زیاد هم حل گردد.

اگر پارما پیروز به حضور در فصل آینده سریBنگردد و به سریDبرود، یکی از تیم های سقوط کرده از فصل گذشته سریB دوباره به جایگاه سابقش برمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 549

به "پارما امروز به سری D تبعید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارما امروز به سری D تبعید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید