مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

به گزارش سفر به کیش، 270 اتاق هتل نوا پلاتینیوم پاتایا ساده اند اما کاملا نچسب نیستند. اتاق های رده پایین جزئیاتی مانند پنل های شیشه ای آبی بالای تخت ها، کفپوش های چوبی و مبلمان سفید و چوبی روشن دارند. اتاق ها و سوئیت های رده بالای هتل نوا پلاتینیوم پاتایا، بالکن های باریک یا تراس دارند. امکانات استاندارد مهیا شده برای مسافران تور پاتایا شامل مینی بار، گاوصندوق، قهوه ساز، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی وی دی هستند. سرویس های بهداشتی روشن اتاق ها، رنگ های سفید و سیاه دارند و در آنها دوش و روشویی با اندازه مناسب وجود دارند. در سال 2016 این هتل بازسازی هایی را برای اتاق هایش انجام داده است.

مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

هتل نوا پلاتینیوم پاتایا در جنوب پاتایا و نزدیک به واکینگ استریت و خلیج پاتایا قرار گرفته است. این هتل 3 ساختمان و در مجموع 270 اتاق عالی دارد. تمام اتاق های این هتل به تلویزیون 32 اینچی ال سی دی، دستگاه پخش دی وی دی، سشوار، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، وای فای رایگان و خیلی امکانات دیگر مجهز شده اند. شما در تور تایلند با اقامت در این هتل می توانید از باغی بزرگ، استخر شنای روباز با سرسره آبی و دو جکوزی بهره ببرید. باشگاه بدنسازی هتل نوا پلاتینیوم پاتایا پنجره های بزرگ رو به باغ و استخر دارد و به تجهیزات به روز برای انجام تمرینات ورزشی مجهز شده است. اسپای Sukavadee اتاق های ماساژ دارد.

هتل نوا پلاتینیوم پاتایا برای مهمانان خود امکاناتی مانند 2 استخر شنای روباز، یک وان آبگرم، یک سونا و یک مرکز بدنسازی را فراهم کرده است. 2 رستوران و یک اغذیه فروشی در این هتل وجود دارند. فضاهای عمومی امکان دسترسی به اینترنت بی سیم را فراهم کرده اند. دیگر امکانات هتل نوا پلاتینیوم پاتایا برای مسافران تور تایلند شامل مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات اتومبیل و لیموزین، استخر بچه ها، راهنمایی برای تهیه تور و بلیت و کارکنان چند زبانه هستند. هتل نوا پلاتینیوم پاتایا از 3 ساختمان 7 طبقه تشکیل شده و در سال 2005 ساخته شده است.

منبع مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1865

به "مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید