مخالف اصلی فردوسی پور از شبکه 3 رفت؟

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران ورزشی: در فضای مجازی شایعاتی در مورد سرانجام مدیریت علی فروغی در شبکه 3 مطرح شده است.

مخالف اصلی فردوسی پور از شبکه 3 رفت؟

عادل فردوسی پور (زادهٔ 11 مهر 1353) گزارشگر فوتبال، تهیه کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه است. عادل فردوسی پور فعالیت حرفه ای خود از سال 1372 با روزنامه نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. عادل فردوسی پور در میان شخصیت های تلویزیونی ایرانی از محبوبیت گسترده ای برخوردار است و عناوینی مانند برترین گزارشگر فوتبال، برترین مجری و برترین چهره تلویزیونی را از جشنواره های مختلف دریافت نموده است. عادل فردوسی پور در کنار تهیه و اجرای برنامه های فوتبالی در تلویزیون و فضای مجازی، آثاری را نیز ترجمه نموده و از مدرسان زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف است. در دوره مدیریت علی فروغی برنامه نود عادل فردوسی پور تعطیل شد.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، در ساعات اخیر شایعه ای در فضای مجازی به راه افتاده که خبر از جدایی علی فروغی از شبکه 3 تلویزیون می دهد.

گفته می گردد علی فروغی، رییس شبکه سوم به شبکه افق رفته است و از این به بعد قرار است مدیر این شبکه باشد. این خبر از آنجایی اهمیت دارد که حضور عادل فردوسی پور در شبکه 3 ارتباط مستقیمی با مدیریت فروغی در این شبکه دارد.

حمید جبلی رئیس تازه صداو سیما بعد از قبول این پست خاطرنشان کرد مسئله ای برای بازگشت عادل فردوسی پور به آنتن تلویزیون ندارند. بعد از این اظهارنظر بیشتر رسانه ها حدس کردند و نوشتند عادل در آستانه بازگشت به شبکه سه قرار گرفته است و به زودی کارش را شروع می نماید. در این مدت اما اتفاقی رخ نداد.

البته هنوز صداوسیما به این شایعه واکنش نشان نداده است و این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

دوری عادل فردوسی پور از صداوسیما تقریبا به 3 سال رسیده و باید دید این چهره محبوب به این رسانه باز خواهد گشت یا نه.

منبع: رکنا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2011

به "مخالف اصلی فردوسی پور از شبکه 3 رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالف اصلی فردوسی پور از شبکه 3 رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید