مارادونا: رویایم مربیگری در ناپولی است، یووه کنته مرا یاد یووه میشل پلاتینی می اندازد

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران : اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال می گوید آرزو دارد یک روز هدایت تیم ناپولی ایتالیا را برعهده بگیرد.

مارادونا: رویایم مربیگری در ناپولی است، یووه کنته مرا یاد یووه میشل پلاتینی می اندازد

به گزارش خبرنگاران ، دیه گو مارادونا فاش کرد یکی از رویاهایش مربیگری در تیم دوران بازیگری اش، ناپولی ایتالیاست. مارادونا با بیان این مطلب در خصوص شانس آبی پوشان شهر ناپل برای بردن اسکودتو در فصل جاری گفت: ناپولی این فصل قهرمان شود؟ کار سختی است چون یوونتوس دارد عالی کار می کند ضمن اینکه اینتر و میلان هم احتمالا دوباره روی پاهای خود خواهند ایستاد.

مارادونا که با شبکه اسکای اسپورت گفت وگو می کرد ادامه داد: آنتونیو کنته (سرمربی یوونتوس) تیم فوق العاده ای در اختیار دارد. تیم او مرا یاد یوونتوس دوران میشل پلاتینی می اندازد. اگر ادینسون کاوانی به این تیم ملحق شود دیگر جرات نمی کنم بگویم چه تیمی می تواند جلوی آنها را بگیرد. یووه همین حالا هم هشت امتیاز با تیم دوم فاصله دارد، تصور کنید اگر کاوانی بیاید چه می شود؟

پسر طلایی یاد خاطراتش از دوران حضور در ترکیب ناپولی افتاد و به رقبای این تیم هشدار داد تیم سابق او را دست کم نگیرند. او شرح داد: ناپولی شانس بردن لیگ را دارد اما نباید بیش از اندازه به کاوانی و هم تیمی هایش فشار آورد. باید بگذاریم در آرامش کار کنند. تیم شان فوق العاده است. من والتر ماتزاری (مربی ناپولی) را دوست دارم. شکست دادن ناپولی من کار سختی است چون از مردانی واقعی تشکیل شده است.

مارادونا در سرانجام گفت: بازگشت به ناپولی رویای من است و بیشتر از آن دوست دارم یک بار دیگر هواداران این تیم را ببینم. هرچند می دانم در حال حاضر برای من سخت است که وارد فوتبال اروپا شوم چون مشکل مالیاتی دارم. با این حال امیدوارم یک روز کسی پیدا شود و بگوید که مارادونا بدون هیچ دغدغه ای می تواند به ناپل برشود.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 305

به "مارادونا: رویایم مربیگری در ناپولی است، یووه کنته مرا یاد یووه میشل پلاتینی می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارادونا: رویایم مربیگری در ناپولی است، یووه کنته مرا یاد یووه میشل پلاتینی می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید