فیلم ، حمله بی رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش آموز

به گزارش سفر به کیش، ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، نشان می دهد که معلم مدرسه ای در ایالت تگزاس آمریکا، یک دانش آموز را به شکل بی رحمانه ای مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

فیلم ، حمله بی رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش آموز

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ویدئویی که روز شنبه در شبکه های اجتماعی منتشر شده، نشان می دهد که یک معلم آمریکایی به شکل بی رحمانه ای یکی از دانش آموزان را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

در این ویدئو، معلم ابتدا چندین مشت به صورت دانش آموز می کوبد و سپس وی را از روی جایگاه به زمین انداخته و با لگد به سر او می کوبد. سپس در حالی که این دانش آموز روی زمین افتاده و ظاهرا گریه می نماید، معلم عصبی بالای سر وی ایستاده و بر سر وی فریاد می کشد.

بر اساس اطلاعاتی که در رسانه های آمریکایی منتشر شده، این حادثه عصر روز آدینه در مدرسه ای در شهر کایل ایالت تگزاس آمریکا اتفاق افتاده است.

در پی این حادثه، دانش آموزان پلیس را در جریان قرار داده اند و این معلم زن 32 ساله، که تیفانی شیدل لنکفورد معرفی شده، به اتهام حمله خشن بازداشت شده است. در پی انتشار ویدئوی این حادثه، مدرسه اعلام نموده است که این معلم را اخراج نموده است.

دانش آموز 15 ساله ای که مورد حمله قرار گرفته، به بیمارستان منتقل شده است. در خصوص دلیل این اقدام خشونت آمیز معلم اطلاعاتی منتشر نشده است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 548

به "فیلم ، حمله بی رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، حمله بی رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید