فوتبال دنیا، فرصت طلسم شکنی برای کریستیانو رونالدو در مصاف با میلان

به گزارش سفر به کیش، فوتبال دنیا - ستاره پرتغالی یوونتوس در مصاف این تیم و میلان می تواند طلسم شکنی کند.

فوتبال دنیا، فرصت طلسم شکنی برای کریستیانو رونالدو در مصاف با میلان

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو امشب (یکشنبه) در مصاف تیم های فوتبال یوونتوس و میلان در هفته دوازدهم سری A فرصت خاتمه دادن به یک ناکامی طولانی مدت را دارد.

ستاره پرتغالی یوونتوس امشب می تواند طلسم گل نزدن در استادیوم سن سیرو را بشکند، جایی که در 5 حضورش در آن هرگز نتوانسته دروازه حریف را باز کند.

رونالدو در دوران بازیگری اش بیش از 650 بار گلزنی نموده است اما هیچیک از این گل های در خانه تیم های فوتبال میلان و اینتر به ثمر نرسیده است.

در 5 باری که رونالدو در استادیوم سن سیرو بازی نموده، 3 بار مقابل میلان، یک بار مقابل اینتر و یک بار هم برای فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید بوده است.

اولین حضور رونالدو در این استادیوم در ماه مارس سال 2005 بود که در آن بازی او و تیم سابقش منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر باختند. دومین حضور او هم با منچستریونایتد و باز هم مقابل میلان در ماه می سال 2007 بود که در آن بازی هم میلان 3 بر صفر پیروز شد.

رئال مادرید در ماه نوامبر سال 2010 در سن سیرو برابر میلان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد اما در آن بازی رونالدو نتوانست برای تیم اسپانیایی گلزنی کند. ستاره پرتغالی یوونتوس در ماه فوریه سال 2009 هم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو مقابل اینتر بازی کرد و در آن بازی هم در گلزنی ناکام بود. آخرین حضور رونالدو در سن سیرو به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 16-2015 برمی گردد که او در وقت های عادی و اضافه بازی گلزنی نکرد اما ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کرد تا قهرمانی رئال مسجل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 87

به "فوتبال دنیا، فرصت طلسم شکنی برای کریستیانو رونالدو در مصاف با میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فرصت طلسم شکنی برای کریستیانو رونالدو در مصاف با میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید