عکس ، لامبورگینی در پی کسب رکورد جهنم سبز؟

به گزارش سفر به کیش، پدال نوشت: ویدئویی جاسوسی از لامبورگینی روئلتو در پیست نوربرگ رینگ منتشر شده است. آیا پرچم دار سنت آگاتا در پی شکستن رکورد جهنم سبز است؟

عکس ، لامبورگینی در پی کسب رکورد جهنم سبز؟

لامبورگینی روئلتو چند ماه پیش به عنوان جانشین اونتادور رسماً رونمایی شد. این خودرو با قوای محرکهٔ پلاگین هیبریدی V12، قوی ترین محصول تولیدی لامبورگینی محسوب می گردد و با شتاب صفرتاصد 2.5 ثانیه حداقل روی کاغذ خودروی بسیار سریعی است. بااین حال، به نظر می رسد لامبورگینی می خواهند توانایی های سوپرکار پرچم دار خود را در یکی از مشهورترین پیست های دنیا اثبات کند زیرا ویدئوی جاسوسی تازهی روئلتو را در جهنم سبز شکار نموده است.

این ویدئو با پیاده کردن بسیار دقیق روئلتو از کامیون خودروبر شروع می گردد و با حرکت در پیست ادامه میابد. ازآنجایی که این نمونه هیچ پوشش استتاری ندارد، احتمالاً یکی از نمونه های تولیدی اولیه است. در ویدئو یک اوروس بنفش هم دیده می گردد که روئلتو را دنبال می نماید. نمی دانیم که لامبورگینی با سوپراسپرت تازه خود در نوربرگ رینگ چه می نماید اما دو سناریو را ممکن میدانیم. این شرکت ممکن است در حال اجرا دادن تنظیمات نهایی و دقیق خودرو پیش از شروع تحویل به خریداران باشد یا میخواهد عملکرد روئلتو را در نوربرگ رینگ در برابر رقبا ارزیابی کند.

با وجود سیستم هیبریدی، صدای پیشرانهٔ V12 روئلتو در این ویدئو شگفت انگیز است. برای یادآوری، این ماشین از یک پیشرانهٔ 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه سه موتور الکتریکی استفاده می نماید که مجموعاً 1015 اسب بخار قدرت دارند. این نیرو به وسیله یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه تازه به هر چهارچرخ منتقل می گردد. روئلتو اواخر امسال با قیمتی در حدود 600 هزار دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. البته این تازه اول کار است و قطعاً در آینده شاهد معرفی نسخه های قوی تری مثل سوپرولوچه هم خواهیم بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2246

به "عکس ، لامبورگینی در پی کسب رکورد جهنم سبز؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، لامبورگینی در پی کسب رکورد جهنم سبز؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، لامبورگینی در پی کسب رکورد جهنم سبز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید