علی نژاد: رابطه ما با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران: رئیس فدراسیون ووشوی ایران گفت: رابطه ما با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است و تعامل خوبی با این کشور داریم.

علی نژاد: رابطه ما با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در کنفرانس خبری گفت: خوشختانه رابطه فدراسیون ووشوی ایران و انجمن ووشوی چین بسیار خوب است و همین حالا نیز برای بحث بانوان و در بخش تالو از آنها مربی گرفته ایم. امیدوارم باتوجه به این رابطه خوب به توسعه ووشو در دنیا یاری کنیم.

وی در خصوص تشکیل فدراسیون غرب و آسیای میانه گفت: فعالیت های این فدراسیون به خوبی پیش می رود و توانستیم در کویت فدراسیون ووشوی این کشور را تشکیل دهیم و در قطر و امارات نیز در حال رایزنی هستیم. نامه نگاری های لازم اجرا شده و رابطان خوبی در این کشورها پیدا کردیم. باتوجه به اینکه کلا کشورهای عربی علاقه زیادی به رشته های رزمی دارند این کار کُند پیش می رود اما تلاشمان را می کنیم که ووشو در کشورهای حاشیه خلیج فارس توسعه و پیشرفت کند.

علی نژاد در خصوص حضور یوزای چینگ نایب رئیس آی اوسی در ایران گفت: خوشحالم که وی به ایران آمده و با مسئولان کمیته ملی المپیک جلساتی داشته است. در ادامه برنامه سفر قرار است اردوی تیم ملی ما را مورد بازدید داشته و از کمپ ووشوی ایران بازدید کند. او یکی از شخصیت های بزرگ ورزش دنیاست و تنها به رشته ووشو مربوط نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 572

به "علی نژاد: رابطه ما با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: رابطه ما با انجمن ووشوی چین بسیار خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید