ضرورت آبیاری مکانیزه فضای سبز تهران

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، عبدالحسین مختاباد در یکصد و هشتادویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به معضل کم آبی اشاره نمود و گفت: چندی پیش در مجله نیویورک تایمز خواندم که ریشه درگیری های سوریه کم آبی بوده است؛ یک باره حدود یک و نیم میلیون نفر از مردم روستاهای کم آب به دمشق آمدند و آن فاجعه عظیم انسانی رخ داد.

ضرورت آبیاری مکانیزه فضای سبز تهران

وی با بیان اینکه در تهران نیز وضعیت آبیاری فضای سبز براساس روال 10 سال گذشته اتفاق می افتد، اضافه نمود: از شهروندان می خواهم در مصرف آب صرفه جویی نمایند و خودروهایشان را با آب شرب شست وشو ندهند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: کانادا سومین کشور در ذخیره آب است و از حالا برای سال 2050 که ممکن است وضعیت کم آبی شدیدی وجود داشته باشد برنامه ریزی نموده است. آبیاری فضای سبز شهر تهران باید مکانیزه گردد تا تهران نیز از وضعیت کم آبی درآید.

وی در ادامه اظهارات خود به تونل توحید اشاره نمود و گفت: کار درباره تونل توحید به شوخی و کاریکاتور در رسانه ها کشیده شده و فکر می کنم ضروری است معاون مربوطه باید در این باره گزارشی ارائه دهد.

مختاباد همچنین گفت: احمد مسجدجامعی از دو سال گذشته تهران گردی های خود را شروع نموده و در این راستا به همراه دانشور بازدیدی از منطقه 12 داشته و گزارشی درباره شوش ارائه نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 445

به "ضرورت آبیاری مکانیزه فضای سبز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آبیاری مکانیزه فضای سبز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید